הרשמה

צדים את בן לאדן ב-Medal of Honor

המצוד אחר בן לאדן - גירסת משחקי הוידאו

 חייבים לתפוש את בן-לאדן! חברת EA הכריזה כי תוציא חבילת DLC מיוחדת למשחק הפעולה Medal of Honor: Warfighter (ללא ספק המשחק בעל השם הכי מטופש בהסטוריה), שתתבסס על המצוד אחר אוסמה בן-לאדן. החבילה לא תכלול את דמותו של בן-לאדן, אך כן תשחזר קרבות שנערכו על ידי החיילים האמריקאיים בתקופה בה הם חיפשו את הטרוריסט שהפיל את בניני התאומים.

ה-DLC תצא בשיתוף פעולה עם הסרט Zero Dark Thirty, שמספר גם הוא על המצוד אחר בן-לאדן. בעבר אמרו נציגים מטעם מפתחת המשחק, Danger Close Games, כי הם נמנעו מלהכניס את בן לאדן למשחק שלהם, כי "זה לא הסיפור שלנו לספר". כעת, נראה שבעזרת הסכם תוכן עם אולפני הסרטים של סוני, זה דווקא כן הפך לסיפור שלהם. 

 

החבילה תכלול שתי מפות מולטיפלייר של איזורים בפקיסטן: האחד הוא שוק ה-Darra Gun הידוע לשימצה, והשני הוא החלק הצפוני של מחוז Chitral, שם התחבא בן-לאדן במשך תקופה ארוכה. 

כדי שאנשים לא יגידו ש-EA מנצלת את הפטריוטיזם האמריקאי והשנאה היוקדת כלפי בן-לאדן למטרות כלכליות (חס וחלילה), החברה הודיעה כי היא תתרום דולר אחד מכל מכירה של ה-DLC לטובת ארגוני צדקה לטובת חיילים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:40 11.09.2012 | אבינר אבינר (אורח)

    מתי יוצא ‏Medal Of Honor‏?

  2. 2

    14:55 11.09.2012 | שגיא שגיא (אורח)

    Warfighter יוצא באוקטובר המשחק עוסק בלוחמה בטרור על אירועים אמיתיים אז למה שלא היו עושים שלב אחריי שלב בעלילה של המשחק אך שהרגו את בן-לאדן זה יכול להיות מעניין

  3. 3

    15:26 11.09.2012 | TheBaker TheBaker

    הם לא למדו מלפני שנה שהם רק קראו לשם של האויבים taliban וכבר עשו להם צרות? עכשיו בכלל

  4. 4

    15:48 11.09.2012 | וואי וואי (אורח)

    די כבר עם הספמאים חרא של איזור חדשות משחקים עדיף כבר gamer ועם הספמאים למה רק משתמשים רשומים לא יוכלים לרשום תגובה וגם לחסום אותם לעניין סתם הם עושים את זה לכו תדעו מה יעשו להם

  5. 5

    19:12 11.09.2012 | אבינר אבינר (אורח)

    אחי עם הברכות. זה לא לעניין להציף את התגובות אף אחד לא באמת קורא את זה וזה סתם מעצבן

  6. 6

    19:53 11.09.2012 | כנראה שגם חמי אוזן עדיין משקשק משחר כמו שאר כתבי החצר, ולכן לא קורא לילד בש כנראה שגם חמי אוזן עדיין משקשק משחר כמו שאר כתבי החצר, ולכן לא קורא לילד בש (אורח)

    כנראה שגם חמי אוזן עדיין משקשק משחר כמו שאר כתבי החצר, ולכן לא קורא לילד בשמו אלא מתפתל מסביב לאמת עם רמיזות קלות לבעיה האמיתית. לא הפזיזות היא הבעיה של שחר אלא רק ההחלטה שהוא לקח על עצמו לא להוציא שקל על הקבוצה ורק לגרוף ממנה ומהאוהדים רווחים.
    אנחנו לא עיוורים,וכך גם עטר.כולם יודעים בדיוק מי השחקנים שהיו אמורים להיות כבר במחנה הקיץ ואם לא אז לפחות השחקנים שהיו צריכים לנחתים עכשיו. אבל שחר מנחית על עטר פקודות אחרות ממה שנחוץ לנו...

    מה משותף לקינן וצעירי מלבד העובדה ששניהם חלודים יותר מהטיטניק ושהיה שחקן מעולה אחר שיכלו להביא במחיר טוב במקומם (ידין במקום צעירי,טשיירה במקום קינן) ?

    שניהם מגיעים בהשאלה שתעלה לשחר רק כמה גרושים בהשתתפות בשכר שלהם(קרדיף ומכלן מתים להיפטר מהם).עם כל האהבה לדקל - גם בשיאו במכבי חיפה הוא היה בלם בעייתי ויותר מבעייתי- איטי. אז הוא זה שיביא את הישועה להגנה האיטית להחריד שלנו אחרי שהוא כבר שנתיים מחמם ספסלים בקבוצה ליגה א' באנגליה???

    כמה שצעקתי ביציע ובתגובות שיביאו כבר את עטר לחיפה במקום הבובה אלישע -עטר הרוויח ביושר את הכתף הקרה אליו. ל

    מה,אתם שואלים? כי הוא הסכים להיות בובה של שחר וקטן בדיוק כמו אלישע, והוא ממשיך לקחת עליו את כל האשמה ולשמש כעלה תאנה למחדלים האמיתיים בקבוצה שהם:

    1. שחר כבר שנים לא הוציא שקל מכיסו על רכש אמיתי מחו"ל - רק העברות חופשיות וקומבינות עם פיני זהבי שלא עלו לו שקל. הוא רק מכר שחקנים בכירים,מנויים חארץ וללליגת אלופות/אירופית והכניס ככה עשרות אם לא מאות מיליונים לכיסו. מי שעוד רוצה לחלוק עליי יש לי שתי מילים בשבילו: דוטרה ושטרכמן. 2. יניב קטן הוא אבי נמני של הקבוצה. מי אתם חושבים ה״שחקנים״ בקבוצה שמלכלכים עכשיו על עטר מאחורי הקלעים ואומרים שטעה בשיטה ובזה שלא התייחס לבוקולי? אותו אחד שדרש בעילום שם בעבר ״לא להתפשר ״ על קשר אחורי ולהביא אחד שיעשה הגנה במקומו! הרי ברור שזה המדליף הקבוע של הקבוצה שגם מרוויח הגנה מכתבי החצר ע"י ההדלפות שלו,במיוחד מהעלק-עיתונאי דורון בן דור מ one.

    מי שחשב שעטר יביא משמעת (מודה גם אני נפלתי פה) ויעצור את ההדלפות- היה תמים מארץ התמימים. זה אותו שחקן גמור שקובע לעצמו שיהיה בהרכב למרות שהוא לא כשיר ולא יכול לזוז (בטח לא לרוץ חזרה ולעשות הגנה כך שהוא זקוק לאחרים שיעשו במקומו את העבודה כמו קולמה וסיידו הפליט) ומשמש כשליח של שחר בחדר ההלבשה.לכן שחר שאילף כבר את עטר כמו את הבובה אלישע,נתן גם לעטר פקודה לעשות אתרוג מאבי נמני של חיפה,לבנות סביבו את הקבוצה ושכולם יחפו על זה שהוא לא זז.

    האוהדים,ובינהם אני, נלחמו בשיניים שיביאו את עטר.חשבנו שהעובדה שהוא סמל ופופולרי לא פחות מיעקב שחר, תוביל למצב שונה מאצל הבובה אלישע, ושעטר יעמוד על הרגליים האחוריות או שיצא עם זה לתקשורת כי ידע שאנחנו עומדים מאחוריו.

    ככה אולי היו מפסיקים סוף סןף את פסטיבל הליקוקים לשחר בתקשורת.
    איזו בדיחה זה דמאו מסכנין,שגם לא שיחק אתמול בגלל עוד מחדל מנהלתי (מישהו אמר פקס לליברפול?)!

    תראו איך שירצקי מביא כל שנה את הזרים הכי טובים- אותם זרים ששחר לא היה מוכן לשלם עליהם כסף כמו לאנצ'ה ופורוקארה ועוד הרבה אחרים כמו טשיירה וידין שהיו פותרים לנו את כל בעיותינו.

    בפועל- רובן עטר הוא בדיוק אותה בובה של שחר מבחינת רכש ובובה של קטן מבחינת קביעת הרכב וחילופים כמו הבובה אלישע שקדמה לו.

    ההבדל היחידי בינהם - עטר משחק התקפי וגם מדריך ככה את השחקנים (לעומת אלישע מאמן קבוצות התחתית שהיה מנסה לשמור על תיקו 1:1 בקרית אליעזר ומדריך לשחק לרוחב),וגם עטר קלע בינגו מטורף עם חן עזרא (שאגב פורח אצל עטר,ובוודאות היה נובל אצל אלישע) שהוא שחקן ענק שלדעתי שנה הבאה כבר לא בארץ אם לא יעלה לו השתן לראש.
    אז כן - זה יותר טוב מהקבוצה של אלישע,ובמקום להפסיד 3:0 לק"ש הפסדנו 3:1, אבל זה לא השינוי שיביא הישג ממשי,ובטח לא את האליפות.מקסימום מקום שני. כל עוד שחר לא משקיע שקל בקבוצה וקובע רכש למאמן וכל עוד משחקים עם אבי נמני של חיפה - קטנמני2- שלא כשיר ל20 דקות אבל קובע לעצמו שהוא בהרכב ל90 דקות בהן הוא תוקע את כל המשחק והולך המגרש ובטח שלא עושה הגנה.

    זה המחיר שמשלמים על הקמצנות של שחר ועל הטריקים שהוא מנסה לעבוד על האוהדים ולהרוויח עם ניסיון למצוא מציאות של הרגע האחרון לפני תום חלון ההעברות ואחרי שכבר התחילה הליגה. מחפשים אחרי שהתחילה העונה שחקנים בהעברה חופשית בשקל וחצי מליגה רביעית באזרבייג'אן או מחממי ספסלים בינוניים למרות שמזמן יודעים שבמחזור הפתיחה משחקים בבלומפילד נגד מכבי ת"א ובמחזור שני מול ק"ש. . .

    בונים את כל הקבוצה סביב קטן ומנקודת הנחה שהוא פותח בכל משחק וכל הכדורים חייבים לעבור דרכו. עושים קיץ אימונים שלם שהשיטה המשוחקת היא עם קשר אחורי בינוני אחד בשם תמיר כהן ועם שני בלמים איטיים להחריד ופתאום אחרי שני הפסדים מגלים את אמריקה שחייבים עוד קשר אחורי ושהבלמים דפוקים ופתאום מחפשים את הטלפון של דקל קינן(גם הוא איטי מידי ואם כבר עדיף טשיירה או דה-סילבה למרות שגם הוא הימור אחרי פציעה).

    אפילוכשקטנמני סוף סוף יוצא מהמגרש שאר השחקנים (ובמיוחד גולסה עם הפוטנציאל האדיר) לא יודעים מה לעשות כי כל מה שהם התאמנו עד עכשיו היה בנוי סביב קטנמני. אפילו אם בדרך נס דמאו מקבוצת הפאר סכנין (שהיא ונתניה הפכו לסניפים שלנו בשנים האחרונות) הוא איזה זכיה בלוטו והוא זוטאוטס החדש - אז למה לא החתמתם אותו כבר לפני מחנה האימונים???
    כמה שנים כבר עושים עלאק "סקאוטינג" לעמדה שכבר אולי 8 שנים לא היה לנו שחקן טוב ומועיל בה (וגם קודם זה היה בוקולי בצעירותו אולי...) ועדיין זקוקים להנחית אנשים ל"מבחנים" שני מחזורים אחרי פתיחת הליגה???
    עובדים עלינו בעיניים ואנחנו ממשיכים להכניס לשחר את הכסף לכיס, ולתת לעטר להתחמק ממה שבאמת האוהדים רצו שיעשה: לדרוש רכש אמיתי משחר, ולקבוע לבד את ההרכב ושיטת המשחק כשהוא מנטרל את קטנמני2 ומקסימום מעלה אותו ל20 דקות אחרונות של המשחק.

    הרי גם למצב של שנה בלי מסגרת אירופית הגענו 90% בגלל הזרים הכושלים שהגיעו בתקופת הבובה אלישע בהנחתות מלמעלה ע"י שחר שלא היה מוכן להוציא שקל אחד מהכיס (מה ששילם על בולייט ושארנוב זה קומבינות עם זהבי,אל תאמינו לכל שטות שמוכרים לכם) והביא לנו ככה את הפליט סיידו.

    הגועל ת"א ( להזכירכם קבוצה שעתידה ורוכשיה עדיין בערפל) מחתימים את טל בן חיים,פנטסיל ושחקן ששיחק במנצ'סטר,ובוחנים קשר ששיחק בפאקינג מיורקה,ומנחיתים ברזילאים למבחנים. מכבי ת"א מחתימים את אניימה המצויין ועוד שחקנים ששיחקו בליגה הספרדית. ואצלנו- מנחיתים מגנים אנונימיים (שיימן ואלקיים) במקום להשקיע כמה שקלים ולהביא את מגן הנבחרת המעולה בן הרוש שדווקא הוצע לקבוצה. מביאים חלוץ זר שמהמרים איתו אן דן דינו אנדולבו ושאפילו בני יהודה לא נלחמו עליו שיישאר, ו"מתעניינים" בידין ובאיזה אחד שקוראים לו קובי מויאל... אה וכמובן ראובן-עובד-אנסה-סיידו מהליגה השביעית בטירגיסטן...
    זה החיזוק של שחר לעמדה הכי חשובה והכי נחוצה בסגל! "חיזוק" שלא עולה לו שקל ושמונחת על עטר בדיוק כמו אלו שהונחתו על אלישע בעבר.

    עטר מסכים להנחתות ואומר לתקשורת מה שאומרים לו להגיד ("לא נחתים זר בכל מחיר" ו "תאשימו רק אותי" ) למרות שרק לא מזמן אמר שזה הדבר הכי נחוץ ושהוא חייב את אולומודו לעמדה הזאת. איפה אולמדו? איפה רולה? ההנהלה מצוטטת: "לא אכפת לנו לשחק השנה עם 3 זרים." העיקר ששחר לא יצטרך להשקיע שקל ואם כן אז בעסקאות כשל כמו עם עזריאל ושאר בולייטים, ועכשיו גם מוגרבי (מי זה לעזאזל??? 2 מיליון שקל עלקקקק אבל על זר איכותי אין כסף להוציא...) ואולי אפילו אנדולבו שבהחלט עלול להתברר כחתול בשק.

    כל שנה בעונת המלפפונים שחר זורק לתקשורת מיליון שמות בינהם זלאטנים למיניהם (למשל דיברו על "התעניינות" בסילבה הברזילאי שהוא אחד החלוצים הכי טובים בפורטוגל שמחירו בקנה מידה פי כמה וכמה מהעסקאות בישראל) ש"הסיכוי שיגיעו נמוך" ו"הם דורשים יותר מידי" ואז בסוף מוחתם איזה סיידו יא יא שמצאו אותו מסדר חדרים במלונות אילת והבטיחו לו ארוחה חמה,או איזה שחקן עלוב אחר בהעברה חופשית/קומבינות עם פיני זהבי.

    מיד לאחר מכן יוצאת הודעה משחר לתקשורת החנפנים וכתבי החצר שלו על כך ש"אנחנו שומרים על שפיות כלכלית" ו"לא נביא זר בכל מחיר"...

    אף אחד מהם לא ישאל אותו חס וחלילה איך הוא יכול לקרוא לכך שפיות אם מבזבזים כל כך הרבה כסף על שחקנים שלא שווים ולא רואים הרכב כמו עזריאל,בולייט שראנוב או איך הוא מתכוון להתמודד על תארים עם קבוצות אחרות שכן רכשו זרים טובים ומוכחים וכבר השפילו אותנו שנה שעברה?
    שחר גם יטען בפני תקשורת המלקקים לו ש"שחקנים זרים טובים לא מוכנים לבוא לכאן במחירים ריאליים" ... אז זהו השאלה ריאלי למי- כי קבוצות אחרות כן משלמות את המחירים ובאות על שכרן כשהן לוקחות לנו גביע בפרצוף עם אותם שחקני חיזוק. כל הקבוצות האחרות מצליחות להביא זרים משמעותיים ואפילו במחירים סבירים. ק"ש הביאה את סולארי וגרסיץ' המעולים. הפועל ת"א הביאה את טל בן חיים עכשיו ודג'מבה ובעונות קודמות את דמארי ,איגייבור-דקה-92,אורמוש-דקה-58 ושולר (למי שלא הבין- המספרים אלו הדקות בהן אותם שחקני רכש הבקיעו לנו את הגולים בגמר הגביע ששוב הפסדנו בו) וזה אחרי אלרואי כהן וטוטו שגם הם תרמו כמה משחקים חשובים! ומה אצלנו?? סיידו הפליט... הגועל הצליחו לקחת לנו ככה את הגביע אפילו שהיו בהליכי התפרקות קולוסאלית עם טביב!
    שחר חושב שלא עלינו על הטריק שלו בשנים האחרונות - טריק שאלישע הבובה קיבל בהכנעה המאפיינת אותו וקיווינו שעטר קורץ מחומר שונה ויעמוד על הרגליים האחוריות נגד זה.
    בינתיים זה נראה רע ונראה שגם עטר נדבק בחיידק הבינוניות והשימוש כבובה של שחר וקטן כמו אלישע... אחרת אני לא מבין איך ויתר על רכש רציני ואפילו לא השיג שחקן אחד שהכי רצה וייחס לו חשיבות (אולמודו), וגם אנחנו רואים איך קטן ממשיך להיות באנקר בהרכב ולשלוט בקבוצה ששוב נבנית ומשוחקת סביבו וסביב הגוף הלא כשיר למשחק שלו!
    גם עצם זה שעטר לוקח על עצמו את האשמה במקום שחר שסוגר לו את הברז לרכש, זה בדיוק כמו הבובה אלישע. ברור שזה עלה תאנה לקמצנות של שחר ושעטר פשוט סופג בשבילו את האש בדיוק כמו אלישע!

    הרי עטר אמר בעצמו במפורש שהוא רוצה וצריך את אולמודו כחוליה מרכזית בהרכב שלו. לא הביאו את אולמודו רק בגלל הקמצנות של שחר ולא בגלל הפחד מסיכונים של עטר! קיווינו שדווקא עטר יעמוד מול השליח של שחר בחדר ההלבשה והאבי נמני של מכבי חיפה- יניב קטן.

    אסור שהקבוצה תיבנה סביבו כמו בשנות הכישלון של אלישע,אלא היא חייבת להבנות סביב הצעירים. קטן לא צריך בכלל להיות בהרכב בטח לא במשחקים בקצב אירופאי (ש"למזלנו" השנה אין לנו את ה"בעיה" הזאת) אלא רק לעלות מהספסל ל20-30 דקות האחרנות כשהקבוצה השניה עייפה כבר והוא יכול להתמודד שווה בשווה עם הניסיון שלו ועם אחוזי הכשירות הנמוכים שלו, שלעולם לא יהיו 100% יותר בגלל בעיה בגב שאף רופא ואף זריקה לא תפתור. אנחנו כולנו מחכים,שהדברים האלה ישתנו ושאחרי שנים של מדבר יוחתמו סוף סוף זרים אמיתיים ושהקבוצה תהיה מקצועית נטו ולא בשליטתו של המדליף הלא כשיר- יניב קטן.
    לא ניפול לטריקים של שחר. רק כשזה יקרה,אני ועוד הרבה חברים שלי (שחיכינו כל כך שעטר יחליף את הבובה אלישע, כדי שנוכל לחדש את המנוי אחרי החרם שעשינו השנה) נחדש את המנוי בשמחה אפילו במחירים המופקעים של שחר (מנויים לאצטדיון המסריח של קרית אליעזר עולים כמעט כמו בבלומפילד) , אם כבר מדברים על מחירים לא ריאליים. . . וגם ניסע למשחקי חוץ כמו בימים ששחר באמת השקיע בקבוצה

  7. 7

    20:59 11.09.2012 | לא מכיר את הכתב באופן אישי אבל... לא מכיר את הכתב באופן אישי אבל... (אורח)

    ארז רונן הוא אחד הכותבים הטובים והמוכשרים שהאנושות ראתה אי פעם. מעבר למראהו המצויין אשר משדר סקסיות, חוכמה ואומץ, הוא גם פלא הבריאה.
    כפתגם הידוע, כל הנשים רוצות להיות עם ארז רונן וכל הגברים רוצים להיות ארז רונן.
    כל שאר הכתבים ובכלל האנשים בעולם לא מתקרבים לקרסוליים של ארז רונן.

  8. 8

    21:18 11.09.2012 | קגכככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ קגכככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ (אורח)

    DSAF

  9. 9

    13:29 12.09.2012 | דיק דוק דיק דוק (אורח)

    ל-8:
    "וכל הגברים רוצים להיות ארז רונן" - משמע כל הגברים בעולם יהיו כישלון מהלך בלשון והגהה?

  10. 10

    14:00 12.09.2012 | נראה שעלינו עליך נראה שעלינו עליך (אורח)

    למה יש לי הרגשה ש8 זה ארז רונן??

  11. 11

    17:10 16.09.2012 | שדגכשד שדגכשד (אורח)

    מה אתם מפגרים מי כותב לתפוס עם ש חחחח

  12. 12

       | פורסם ע"י