הרשמה

יוביסופט: ציפינו שה-Wii U תגיע מוקדם יותר

זוכרים את Rayman Origins? מסתבר שהוא היה אמור להיות משחק ל-Wii U

 עדיף מאוחר: גורמים רבים בתעשיית המשחקים מאמינים שה-Wii U, קונסולת הדור הבא של נינטנדו, מציעה קצת מעט מדי ומגיעה קצת מאוחר מדי. מבחינה טכנולוגית, הקונסולה צפוייה להיות דומה מאוד לקונסולות ה-HD הנוכחיות (ה-X360 וה-PS3), ומלבד בקר הטאבלט שלה היא אינה מהווה קפיצת דרך משמעותית מבחינה טכנולוגית.

עובדה זו מעלה את השאלה מדוע נינטנדו חיכתה כל כך הרבה זמן לשחרור הקונסולה. הרי מבחינה טכנית, היה אפשר לשחרר מפרט דומה כבר לפני שנתיים או שלוש בעלויות דומות. כעת, מסתבר שגם חברות המשחקים שעבדו בצמוד לנינטנדו חשבו שהקונסולה תצא מוקדם הרבה יותר מהתאריך בו היא באמת תצא. 

מישל אנסל, מעצב המשחקים המיתולוגי של חברת יוביסופט, סיפר ל-Nintendo Power כי בחברה שלו היו בטוחים שהקונסולה תגיע "הרבה יותר מוקדם". למעשה, ביוביסופט כבר התחילו לעבוד על גירסת Wii U ל-Rayman Origins, משחק הפלטפורמות המעולה שלה מהשנה שעברה - אך לבסוף הבינו שהקונסולה לא תצא בזמן, וויתרו על גירסה זו.

"אם אהיה כן, היינו על ה-Wii U מאוד מוקדם, כבר ב-Origins", אמר אנסל, "לא ידענו מתי בדיוק נינטנדו מתכוונת לשחרר את המערכת, אבל התחלנו להכין את Origins ל-Wii U. חשבנו שה-Wii U תצא הרבה יותר מוקדם."

 

אנסל המשיך וסיפר שהחברה חזרה לחשוב על ה-Wii U רק אחרי ש-Origins הושלם ויצא: "כשסיימנו את Origins, הגיע הזמן בשבילנו להתחיל לחשוב שוב על הקונסולה, כי החומרה שלה הייתה כבר כמעט מוכנה", הוא אומר. אז כנראה החליטה החברה ליצור משחק נוסף בכיכוב ריימן - Legends - שייצא בצורה בלעדית לקונסולה של נינטנדו בתחילת שנת 2013.

ה-Wii U צפוייה להגיע למדפי החנויות במהלך החודש הבא - ויהיה מעניין מאוד לראות אם גם הצרכנים ירגישו שהיא צעד מאוחר מדי בשביל נינטנדו - או שמא היא תספק אותם לגמרי, ותהפוך ללהיט מכירות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:46 11.10.2012 | אני רעב אני רעב (אורח)

    אני רעב

  2. 2

    17:01 11.10.2012 | יעקב* יעקב* (אורח)

    תאכל זין של סיני

  3. 3

       | פורסם ע"י