הרשמה

הפיראטים של Halo 4 מועפים מהרשת

מיקרוסופט מעיפה את כל אלה ששיחקו בעותקים לא חוקיים של Halo 4 מה-Xbox Live

סוף גנב - לבאן: אחרי שעותקים של Halo 4 התחילו לדלוף לרשת, ושחקנים חסרי סבלנות מיהרו להוריד אותם ולשחק בהם, מיקרוסופט מתחילה להגיב. צוות האכיפה של Xbox Live התחיל להשעות משתמשים שנתפסו משחקים במשחק החדש שעדיין לא יצא, זאת עקב הפרה של תנאי השימוש בשירות.

במיילים שנשלחו לגיימרים ששיחקו ב-Halo 4, מיקרוסופט מבהירה שהבאן שקיבלו הוא סופי ולא ניתן לשינוי. "הודעה על השעייה תמידית", נכתב בכותרת המייל, ובגופו נוספה אזהרה נוספת: "שירות לקוחות לא יוכל לשנות או לספק פרטים נוספים בנוגע להשעייה שלך". במייל גם נכתבה הסיבה הרשמית לבאן: "משחק בכותר שעדיין לא שוחרר". 

זוהי לא הפעם הראשונה בה מיקרוסופט משתמשת בבאנים כדי "להעניש" שחקנים שהורידו משחקים פיראטיים. כמעט בכל פעם שמתרחש מצב בו כותר חשוב דולף לאינטרנט, החברה בודקת בנתוני Xbox Live ומנסה לאתר גיימרים ששיחקו בו כדי להשעות אותם מהרשת. 

עם זאת, יש לציין שלא כל הגיימרים ששיחקו ב-Halo 4 מפחדים מהעונש הזה: סביר להניח שלא מעט מהם משתמשים בקונסולות פרוצות, שגם ככה לא מחוברות לרשת ה-Xbox Live. 

 

במיקרוסופט שלחו את התגובה הבאה ל-Eurogamer: "אנחנו מודעים למספר מקרים בודדים בהם תכני Halo 4 הופיעו ברשת, ועובדים עם מחלקת האבטחה שלנו ורשויות החוק כדי לטפל בעניין במהירות. צרכנים צריכים להיות מודעים לכך שפיראטיות היא לא חוקית, ושאנחנו נוקטים בפעולות נמרצות כשאנחנו נתקלים בפעילות לא חוקית הקשורה למוצרים או לשירותים שלנו. 

"לשחק בעותקים פיראטיים של משחקים, כמו Halo 4, זה הפרה של תנאי השימוש ב-Xbox Live, וזה יגרום לפעולת אכיפה, כגון השעייה לחשבון המשתמש ולקונסולה". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:53 16.10.2012 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    מקווה שכל אלה ששיחקו בזה יקבלו באן

  2. 2

    21:49 16.10.2012 | נו באמת נו באמת (אורח)

    הם סתם הפכו עוד כמה לקוחות לפיראטים... והפיראטים שלעולם לא קונים משחקים- עליהם זה גם ככה לא משפיע.

  3. 3

       | פורסם ע"י