הרשמה

THQ דוחה משחקים

החדשות הרעות: THQ דוחה את כל המשחקים הכי גדולים שלה. הטובות: ממוצע הדחיות עומד על חודש

 מתעכבים אבל רק בקצת: ג'יימס רובין, מנכ"ל חברת המשחקים THQ הודיע כי החברה נאלצת לדחות את תאריכי היציאה של שלוש המשחקים הגדולים ביותר שלה: Company og Heroes 2, Metro: Last Light ו-South Park: The Stick of Truth. למרבה המזל, לא מדובר בדחיות ארוכות במיוחד.

South Park, שהיה אמור לצאת בתחילת חודש מרץ 2013, נדחה ל"תחילת שנת 2014 הפיננסית". מה שנשמע קצת מפחיד - עד שנזכרים ששנה פיננסית מתחילת כבר בחודש אפריל של השנה שמקדימה אותה - מה שאומר שהמשחק יצא ככל הנראה באפריל-מאי 2013.

גם Company of Heroes 2 ו-Metro: Last Light יראו דחיה קטנה - וכעת אמורים להגיע לחנויות המשחקים בחודש מרץ 2013. 

 

רובין, שהתמנה רק לאחרונה לתפקיד מנכ"ל החברה, מספר שהמשחקים האלה הם המשחקים הראשונים שהיתה לו היכולת להשפיע עליהם. "הנסיון שלי אמר לי שהמשחקים האלה חייבים עוד קצת זמן בתנור עד שיהיו מוכנים לצאת לאור", הוא אמר.

מכיוון שהנסיון של רובין מגיע מאולפן המשחקים הסופר-מוצלח Naughty Dog (זה שיצר את סדרות Uncharted ו-Jak) - סביר להניח שההחלטה של רובין לא הגיעה משום מקום, ושהמשחקים הנ"ל אכן ישתפרו בעזרת האקסטרה-זמן שניתן לצוותי הפיתוח שלהם. 

כך או אחרת - החצי הראשון של שנת 2013 - שכולל את כל המשחקים האלה פלוס God of War חדש, Bioshock חדש ו-GTA חדש - מתחיל להצטייר כאחת התקופות העמוסות ביותר של השנים האחרונות בכל הקשור למשחקי AAA. או כפי שאמר השיר: עוד נראה עוד נראה כמה טוב יהיה, בשנה בשנה הבאה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:23 06.11.2012 | adartzt12 adartzt12

    מחכה משחק מטרו

  2. 2

       | פורסם ע"י