הרשמה

מפתחי ArmA נשארים בכלא

בית המשפט ביוון החליט שלא לשחרר בערבות את שני מפתחי ArmA שמואשמים בריגול

 מאחורי הסורגים: איוון בוצ'טה ומארטין פזלר, שני מפתחי המשחקים שנעצרו באשמת ריגול בעת חופשה ביוון, לא ישוחררו בקרוב. בית המשפט היווני החליט שלא לאפשר את שחרורם בערבות של שני המפתחים, והם ישארו במעצר עד לסיום משפטם - בו הם יכולים לקבל עונש של עד 20 שנים בכלא.

בוצ'טה ופזלר עובדים באולפן המשחקים Bohemia, שאחראי לסדרת משחקי המלחמה ArmA. בחודשים האחרונים עבדו השניים על המשחק השלישי בסדרה, שמתרחש באי יווני. השניים נעצרו לפני 70 ימים, לאחר שנתפסו בסמוך לבסיס צבאי יווני (השניים שהו באותה עת בחופשה ביוון), כשברשותם מצלמות, למרות האיסור לצלם במקום. רשויות החוק היווניות מיהרו לעצור את השניים, שככל הנראה ערכו מחקר לטובת המשחק הבא שלהם, והגישו נגדם כתב אישום בעוון ריגול.

בני משפחתם של השניים מספרים שהם כלואים בתנאים קשים מאוד. "הם בתא אחד על מעל 25 עצורים נוספים, ונאלצים לישון על הרצפה. הם מקבלים מזון רק פעמיים ביום", אמר אביו של אחד המפתחים.

 

בימים האחרונים נערך הדיון הראשון בעניינים של שני המפתחים. עורך הדין של השניים ניסה לשכנע את בית המשפט לשחרר אותם בערבות - אך במערכת המשפט לא השתכנעו, והשניים ישארו בינתיים בבית המעצר. יש לציין שבימים אלה נמצאת המערכת המשפטית ביוון בשביתה, ולכן הטיפול בשניים נמשך זמן ארוך מהצפוי.

"הבנים שלנו הפסיקו להגיד לנו שהכל בסדר ושהם מצליחים להתמודד. מאז החלטת בית המשפט, אנחנו שומעים מהם רק דבר אחד, שזה הדבר שאף הורה אף פעם לא רוצה לשמוע: אמא, אבא, בבקשה תצילו אותנו", סיפרה האם של אחד המפתחים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:46 18.11.2012 | yossi465 yossi465

    כניראה שחוץ מזה שהם יהיו בסדרה
    "כלואים בארץ זרה " P:
    הם יצתרכו לתכנן בריחה כל שהיא מהכלא. כי זה הדבר היחיד הטוב שאני רואה פה בנתיים. בריחה מהכלא ומהמדינה שם.

  2. 2

    13:05 20.11.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    באסה ;/

  3. 3

       | פורסם ע"י