הרשמה

פיטר מולינו מציג: GODUS

Populous הדור הבא: המשחק הבא של פיטר מולינו נראה מוכר

 פיטר מולינו חוזר למקורות: בזמן שאלפי גיימרים עדיין מנסים לפצח את הקופסא המסתורית של Curiosity, מפתח המשחקים המיתולוגי פיטר מולינו כבר מכריז על הפרוייקט הבא שלו - משחק בשם GODUS, שיחזיר אותו לז'אנר אותו עזר ליצור לפני 22 שנים: ז'אנר משחקי האלוהות, או באנגלית, ה-God Games.

חברת 22Cans, שהיא חברת המשחקים החדשה של מולינו, מתארת את המשחק כמעין רימייק ל-Populous מבחינה רעיונית, אך בעזרת טכנולוגיה מודרנית. "פופולוס נוצר לפני למעלה מ-20 שנה, ואנחנו מאמינים שנכון להיום, עדיין לא נוצר שום דבר שקרוב לדמות את החוויה האלוהית העוצמיתית. אנחנו שואפים לייצג את החוויה הזאת בדיוק", נכתב בתיאור המשחק.

"GODUS משלב את העוצמה ואת הנפח של פופולוס, עם הבנייה הקפדנית והמולטיפלייר של Dungeon Keeper, בנוסף לממשק הנקי והחידוש הטכני שהביא Black & White [כולם משחקים קודמים של מולינו - א.ר]. פופולוס המקורי הושפע מעידן ה-8 ביט, אבל GODUS ישתמש בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש לעולם להציע לנו", הוסיפה החברה.

 

GODUS צפוי לצאת ל-PC ולמכשירים ניידים. בימים אלה מנהלת 22Cans קמפיין גיוס-המון דרך Kickstarter, מה שאומר שאם העסק נשמע מעניין יש לכם אפשרות לסייע:

תרומה של 15 פאונד תבטיח לכם עותק של המשחק כמו גם גישה לגירסת הבטא שלו (אם אתם מעונינים כדאי למהר - הכמות מוגבלת), תרומה של 60 פאונד תבטיח לכם מהדורה דיגיטלית מיוחדת הכוללת בונוסים רבים, ותרומה של 5,000 פאונד תקנה לכם כרטיס כניסה בתור אורח הכבוד של פיטר מולינו לתערוכת E3 הקרובה (כולל טיסות ולינה!).

ב-22Cans מקווים לצבור 450,000 פאונד למימון הפרוייקט. עד עתה נתרמה קצת יותר מעשירית מהסכום הזה, אך לקמפיין יש עוד 29 ימים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:19 22.11.2012 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    DO U EVEN FAGGOT?

  2. 2

       | פורסם ע"י