הרשמה

400,000 יחידות Wii U כבר נמכרו

הקונסולה החדשה של נינטנדו מתקרבת לחצי מיליון אחרי פחות מחודש בשוק

 בינתיים היא מוכרת טוב: רג'י פילס-איים, מנהל הסניף האמריקאי של נינטנדו, מסר לאתר הטכנולוגיה Cnet כי ה-Wii U, הקונסולה החדשה של החברה, הצליחה למכור עד כה כ-400,000 יחידות. לפי דבריו של פילס-איים, זוהי גם היתה כמות הקונסולות שהחברה שלחה לחנויות בארצות הברית, ושהחברה עושה מאמצים רבים לשלוח יחידות נוספות.

"ה-Wii U, בעקרון, נמכרה לגמרי בחנויות, ואנחנו עושים את כל המאמצים לחדש את המלאים", אמר פילס-איים: "הקמעונאים עושים את כל מה שהם יכולים כדי להשיג עוד קונסולות למדפי החנויות שלהם, אבל ברגע שהמוצר מגיע לאותן חנויות הוא נמכר באופן מיידי". למרות דברים אלה, נראה שעדיין אפשרי להשיג Wii U בחנויות באתרים שונים באמריקה, ושאין מחסור חמור במכשירים כמו שהיה בחודשים הראשונים להשקת ה-Wii. 

כך או אחרת - בנינטנדו מרוצים מהמספרים, ומספרים על הדרך שגם ה-Wii המקורית מכרה מספר נאה של יחידות (300,000), כמו גם ה-DS וה-3DS. בסך הכל, הצליחה נינטנדו למכור 1.2 מיליון קונסולות שונות. לא רע. ה-Wii U תושק ביום שישי הקרוב גם באירופה - ובעוד מספר ימים גם ביפן. 

יש לזכור שהצלחה של קונסולה בימים הראשונים שלה בשוק לאו דווקא מצביעה על הצלחתה בעתיד. ה-Wii U אכן נמכרת במספרים יפים כרגע, כשהיא חדשה ונוצצת ולאחר שהושקה בלב "עונת הקניות" האמריקאית - אבל יש סיכוי שאחרי שירגעו הרוחות גם נתוני המכירות שלה ירדו, ויהיה מעניין לראות מה יהיו הביצועים שלה לטווח ארוך יותר. 

 

אם אתם גם רוצים לקנות לעצמכם Wii U אבל לא יודעים איפה - אולי כדאי שתתחברו לטרנד החדש באתר המכירות הפומביות eBay - שם נמכרים בימים האחרונים בקרי Wii U מקרטון (!), במחירים שמגיעים לעיתים לאלפי דולרים. 

אם אתם שואלים את עצמכם "מה לעזאזל" - אתם לא לבד. ככל הנראה רוב המכירות האלה הם נסיונות לרמות אנשים, שיחפשו Wii U לקנייה ולא ישימו לב לתיאור המוצר. עם זאת - חלק מהמוצרים נמכרים בצורה אירונית ומודעת לעצמה - כמו בקר הקרטון הזה, שכל ההכנסות מהמכירה שלו יועברו לצדקה (בשלב זה המכירה הפומבית עומדת על 8,100 דולרים!), ושגם יצורף אליו, על הדרך, קונסולת Wii U אמיתית. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י