הרשמה

ה-Mass Effect הבא: לא לפני 2014

סדרת המד"ב האהובה תחזור לסיבוב נוסף לכל המוקדם בסוף 2014

 אנחנו נמתין בסבלנות: אולפן המשחקים Bioware הכריז זה מכבר שהוא עובד במרץ על הפרק הבא בסדרת Mass Effect, אך כעת נראה שאנשי האולפן רוצים לצנן את ההתלהבות, ומבהירים שהמשחק החדש יצא לכל המוקדם בסוף שנת 2014.

נציג אנונימי של האולפן התראיין ל-Gamer Syndrome, וסיפר שהמשחק הבא נכנס ל"פיתוח מלא" רק לפני כחודשיים. לפיכך, תאריך היציאה שלו עדיין רחוק מאוד, ואותו נציג מעריך שלא נראה אותו לפני סוף 2014, אולי אפילו אמצע 2015. עם זאת, הנציג מבטיח שבמהלך השנה הבאה החברה תשחרר עליו פרטים חדשים, כדי לשמור את רמת העניין במשחק גבוהה.

למרות שהנציג לא ציין זאת במפורש, יציאה ב-2014-15 כמעט ומבטיחה שהמשחק מיועד לדור הבא של קונסולות המשחק, שצפויות, לפחות על פי ההערכות, לצאת במהלך השנים 2013 ו-2014. 

 

אם אין לכם סבלנות לחכות כל כך הרבה זמן למשהו חדש בעולם Mass Effect, אולי כדאי שתמהרו לקנות לעצמכם קונסולת Wii U, שכן הנציג ציין שלצוות הפיתוח של Bioware יש תוכניות גם בשבילה. עד כה, יצא רק המשחק השלישי בסדרה לקונסולה החדשה של נינטנדו, וב-Bioware נותנים את הרושם שזה לא יהיה המשחק האחרון בסדרה שיגיע אליה.

"Wii U היא קונסולה ממש מגניבה לדעתנו, ועוד Mass Effect יוכל להראות נהדר עליה. יש לנו תוכניות ל-Wii U, אבל אין שום דבר שאני יכול להכריז עליו כרגע", הוא אמר.

מהן אותן תוכניות? ככל הנראה שחרור של "טרילוגית Mass Effect" שכוללת את כל 3 המשחקים בסדרה, גם ל-Wii U. הטרילוגיה הנ"ל יצאה לאחרונה לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360, אך עדיין לא הגיעה ל-Wii U, ולפי דבריו של אותו נציג אנונימי - אי ההופעה שלה היא רק עניין זמני. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י