הרשמה

מפתחי ZombiU התאכזבו מהביקורות

אחד ממשחקי ההשקה הטובים ביותר של ה-Wii U זכה לביקורות מחרידות. המפתחים התאכזבו

 לא מוצלח, או לא מובן? משחק ההישרדות-אימה ZombiU, אחד ממשחקי ההשקה הבולטים של קונסולת ה-Wii U, זכה לקבל מספר ביקורות מאוד לא מחמיאות בימיו הראשונים בשוק. כך למשל, נתן לו האתר GameSpot ציון של 4.5 נקודות, וטען ש"מדובר בחוליה החלשה ביותר של השקת ה-Wii U". גם גופי תקשורת אחרים לא חסכו בביקורות, והמשחק קיבל ציונים נמוכים גם מ-Game Informer, EGM ועוד.

היה ניתן לסיים את הסיפור הזה בכך ש-ZombiU הוא פשוט לא משחק טוב במיוחד, אבל מסתבר שזה לא בהכרח המצב. מספר ימים לאחר שהופיעו הביקורות הנ"ל, החלו להופיע באינטרנט גם לא מעט ביקורות משתפכות, שחשבו ש-ZombiU הוא אחד ממשחקי ההשקה המוצלחים ביותר של הקונסולה. ב-Eurogamer, אתר קשוח בדרך כלל, נתנו למשחק ציון 9 מכובד מאוד, וטענו ש"מדובר בחתיכת משחק השקה".

איפה האמת? כנראה באמצע: ZombiU הוא משחק קשה מאוד, שמצריך המון השקעה מצד הגיימרים. יכול להיות שרמת הקושי הגבוהה הרתיעה את המבקרים הראשונים, או שהם פשוט לא התחברו לסגנון הגיימפליי הלא מתפשר שלו. בסופו של דבר, עומד ממוצע הציונים של המשחק ב-Metacritic על 77 נקודות - בהחלט לא ציון רע. 

אך למרות הסוף הטוב, מפתחי המשחק מספרים שהם אכלו לא מעט סרטים בעקבות הביקורות המוקדמות, ושהם לא ציפו לאכזריות כל כך גדולה מצד המבקרים הראשונים.

 

"מאוד התאכזבנו מהביקורות המוקדמות בארצות הברית", אמר מפיק המשחק גילאם ברונייר בראיון ל-Nintendo Life: "אנחנו מודעים לכך שלמשחק שלנו יש נקודות חלשות, אבל לא ציפינו לפידבאק כל כך אכזרי. עם זאת, ככל שיותר ויותר עיתונאים וגיימרים שיחקו במשחק הזה, הדעות השליליות הפכו למיעוט, אז לפחות כרגע אנחנו מרוצים מאיך שהמשחק התקבל".

סוף טוב הכל טוב? כנראה. כך או אחרת - ZombiU הוא אחד ממשחקי ההשקה הבולטים ביותר של הקונסולה החדשה, ובמפתיע הוא גם מיועד לגיימרים רציניים, ולא לקהל הקז'ואלי ה"רגיל" של נינטנדו. בקרוב (ממש בקרוב) נפרסם את הביקורת שלנו על ה-Wii U ורשמים ראשונים ממשחקי ההשקה שלה - כולל המשחק הזה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:49 17.12.2012 | ek355 ek355

    נו זה היה ברור..

  2. 2

    13:55 17.12.2012 | ttohar ttohar

    דווקא לי זה נראה משחק זומבים כיף

  3. 3

    16:50 17.12.2012 | tomerc10 tomerc10

    נראה את המבקר של gamespot שורד באפוקליפסת זומבים...
    הוא הוריד למשחק ציון כי קשה לברוח מהזומבים, מה הוא דפוק?
    אני חושב שזה משחק אחלה כי הוא אשכרה מאתגר אותך.

  4. 4

       | פורסם ע"י