הרשמה

תעלומת הבאנים של Halo 4

גיימרים שרכשו את חבילת המפות החדשה של Halo מצאו את עצמם מחוץ למשחק. מיקרוסופט חוקרת

 זהירות: גיימרים שרכשו את חבילת המפות החדשה של Halo 4 גילו שהם קיבלו באן תמידי משרתי המשחק. בימים האחרונים נשמעו תלונות רבות מצד גיימרים שקיבלו הודעה לפיה הם אינם מורשים להכנס יותר למצב המולטיפלייר של המשחק, למרות שהם כלל לא עברו על תנאי השימוש של המשחק, ורק ניסו להרחיב את החוויה שלהם על ידי הורדת חבילת המפות החדשה.

במיקרוסופט וב-343 Insudtries מודעים לבעיה, וככל הנראה כבר פתרו את רובה. בהודעה מטעם מיקרוסופט נמסר כי הבאנים ניתנו בטעות לפחות מ-200 גיימרים, שהתקלה תוקנה, ושכולם יכולים לחזור ולשחק במשחק. מצד שני, בפורום הרשמי של המשחק עדיין ישנם גיימרים שטוענים שהם לא מצליחים להתחבר לשרתי המשחק, גם אחרי התיקון.

כך או אחרת, אם עדיין לא רכשתם את המפות החדשות ואתם מעוניינים לעשות זאת, נראה שכרגע יחסית בטוח לעשות זאת. אם, מצד שני, כבר רכשתם אותם ומאז אתם לא מצליחים להתחבר למשחק, כדאי שתפרסמו הודעה בשרשור הבאנים הרשמי של המשחק, שהוא, לפי מיקרוסופט, המקום היחיד בו ניתן לקבל שירות לקוחות הקשור בבאנים.

 

הבאנים המסתוריים החדשים הם לא הפעם הראשונה בה שחקני Halo 4 מוצאים את עצמם מושעים מהמשחק בגין סיבות לא ברורות. נראה שב-343 Industries מקיימים מדיניות של יד ברזל, ולא מהססים בהשעיית שחקנים אפילו על סיבות יחסית זניחות. 

רוב הבאנים אינם תמידיים, וחלקם אף משפיעים רק על חלק ממאפייני המשחק (למשל - ישנו באן מסויים שמונע מהשחקן להשתמש במיקרופון כדי לתקשר עם שאר השחקנים, אך כן מאפשר לו לשחק איתם) - ולמרות זאת, אם אתם משתתפים במשחקי המולטיפלייר של Halo 4, מומלץ שתזהרו בלשונכם, אל תרמו ושמרו על הכללים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י