הרשמה

העטיפה הנבחרת של Bioshock Infinite

המעריצים יכולים להרגע: נבחרה העטיפה האלטרנטיבית של Bioshock Infinite

 המשבר נפתר: חברת Irrational Games הודיעה באתר האינטרנט שלה שהמעריצים אמרו את דברם, ובחרו את האמנות שתופיע על העטיפה האלטרנטיבית של Bioshock Infinite. באופן לא כל כך מפתיע, העטיפה שנבחרה היא זו שהיתה הכי רחוקה, אמנותית וקונספטואלית, מהעטיפה המקורית של המשחק, שחוללה את כל המהומה מלכתחילה.

תזכורת למי שהספיק לשכוח: לפני מספר שבועות הוצגה בעמוד הפייסבוק של Bioshock Infinite העטיפה הרשמית של המשחק, שמציגה את גיבור המשחק עומד בפוזה האופיינית לגיבורי פעולה, כאשר שוטגאן אימתני שעון על כפתו. מעריצי סדרת המשחקים הזאת, שתמיד חשבו שהסדרה שונה מכל סדרת משחקי פעולה אחרת שם בחוץ, טענו שהעטיפה מכוערת, שהיא מזכירה עטיפות של מיליון ואחת משחקי פעולה אחרים, ושהיא אינה מייצגת את התוכן של המשחק עצמו:

תגובת המעריצים הייתה כה חריפה, עד שקן לווין, יוצר המשחק, יצא להגנת העטיפה. הוא הסביר למעריצים שעטיפת המשחק לא אמורה לפנות אליהם, אלא דווקא לאלה שאינם מכירים את המשחק. מכיוון שמשחקי פעולה הם פופולריים, לווין האמין שעטיפה יחסית גנרית שתבהיר לגיימרים שמדובר במשחק פעולה, תוכל רק לעזור למכירות.

למרות כל זה, לווין גם זרק עצם למעריצים המאוכזבים: הוא סיפר שבעקבות הביקורת החליטה החברה להדפיס עטיפה דו-צדדית, כך שמעריצים שאינם אוהבים את התמונה המקורית יוכלו להפוך את הדף עליו מודפסת האמנות, ולהציג לעולם פיסת אמנות נאה יותר. לווין פרסם מספר הצעות לעטיפה האלטרנטיבית, וביקש מהמעריצים לבחור את זו האהובה עליהם. זה מה שהם בחרו:

 

סוף טוב הכל טוב? ממש לא. "שערורית העטיפה של Bioshock" בעיקר מלמדת שלסדרה הזאת יש קהילת מעריצים מאוד גדולה ומאוד קולנית, שמחכה בקוצר רוח למשחק הבא ובולעת בלהט כל שביב מידע או ספין שקן לווין וחבריו זורקים לכיוונה.

מה שהיא לא מלמדת זה על המשחק עצמו. Bioshock Infinite הוא אחד המשחקים המצופים ביותר בתעשיית השחקים כרגע, ונכון להיום כמעט כל מבקרי המשחקים ששיחקו בגרסאות מוקדמות שלו טוענים שמדובר במשחק נהדר - אבל מצד שני, הוא עדיין לא יצא רשמית, ואין לנו שום הוכחה שכשהוא יצא בסופו של דבר הוא יצליח לשחזר את האיכות הכמעט בלתי נתפשת של ה-Bioshock המקורי.

אם המשחק יאכזב - שערורית העטיפה הזאת תראה כמו משחק ילדים, ואת זעם המעריצים שיוכל להגיע בעקבות אכזבה שכזאת לא יוכל לפתור שום סקר אינטרנטי. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:53 24.12.2012 | baker baker

    רק שהם לא עשו את המשחק כמו שהעטיפה מרמזת עליו והפכו אותו ל"עוד משחק"

  2. 2

    10:23 25.12.2012 | sineye sineye

    לא יודע למה אבל העטיפה השניה עם הכן נשר לא נשר השחור הזה אני קצת מקבל קונטציה של גרמניה הנאצית.

  3. 3

       | פורסם ע"י