הרשמה

Scuba in Aruba

קני הוא צוללן צעיר, ששם לעצמו כמטרה למצוא אוצרות משפחתיים הקבורים בלב ים. רק אתם יכולים לעזור לו להצליח!

Scuba in Aruba הוא משחק פלטפורמה דו-מימדי, המתרחש מתחת למים. העלילה שלו עוקבת אחרי קני, ילד תמים שמגלה יום אחד שפיראטים גנבו למשפחתו אוצרות רבים, והסתירו אותם באתרים תת-מימיים רבים.



כדי להציל את הכבוד המשפחתי, מצטייד קני בחליפת צלילה, ויוצא למצוא את האוצרות האבודים. במהלך ההרפתקה יעבור קני במעל 60 שלבים צבעוניים, יביס מעשרות אוייבים ומכשולים תת-מימיים, ויאסוף את האוצרות האבודים.

פלטפורמה קלאסית

השליטה במשחק מזכירה את המשחקים הדו-מימדיים הישנים של מריו וסוניק: מדובר בפלטפורמר קלאסי, בו השחקנים צריכים לרוץ, לקפוץ, לזרוק אבנים ולמצוא מקומות מסתור, בהן בדר"כ נמצאים האוצרות האבודים. ניתן לשלוט בקני בעזרת מקשי החצים במקלדת, או בעזרת העכבר - למרות שהשיטה האחרונה לא נוחה ולא מתאימה לסוג המשחק.

כל שלב במשחק יחייב את קני לאסוף מספר מסויים של אוצרות, לפני שיוכל להכנס לצוללת הקטנה שלו ולהמשיך לשלב הבא. ככל שהמשחק מתקדם, השלבים הופכים למאתגרים יותר ויותר, ומציגים יותר אוייבים ומכשולים. הגרפיקה צבעונית ומרשימה, עם פירוט רב, ואנימציות חמודות מאוד של קני וסביבתו.



השורה התחתונה

רמת אתגר נמוכה למדי וגרפיקה צבעונית מייעדים את Scuba in Aruba בעיקר לילדים ולילדים ברוחם, שיכולים בקלות להתמכר למשחקיות הפשוטה, ולהנות מכל אחד מ-60 השלבים.

להורדת גרסת נסיון של המשחק (בחינם) מאתר Orange Games.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י