הרשמה

מהיום: אפשר לשנות איזור מגורים ב-Xbox

רוצים להפוך את חשבון ה-Xbox Live הוותיק שלכם לישראלי? מהיום זה אפשרי

 עוברים דירה: חברת מיקרוסופט שחררה כלי אוטומטי לשינוי כתובת המגורים בחשבונות Xbox Live. המשמעות: אם רכשתם את קונסולת ה-Xbox 360 שלכם לפני שנים רבות, ונאלצתם לשקר ולכתוב שאתם מארה"ב או בריטניה כדי לפתוח חשבון, כעת תוכלו להפוך את החשבון שלכם לישראלי לכל דבר. עד עתה, שינוי כתובת כזה דרש התכתבות ארוכה מול נציגי שירות הלקוחות של מיקרוסופט העולמית - וגם זה לעיתים ללא תוצאות.

היתרונות של חשבון ישראלי הן תמיכה בכרטיסי אשראי ישראליים, חיוב בשקלים, ואפשרות להשתמש ב"כרטיסי מתנה" הנמכרים בחנויות בארץ. עד עתה, משתמשים שהשתמשו בחשבונות Xbox Live זרים נאלצו לבצע עיקופים רבים כדי להטעין את החשבון שלהם בכסף או במנוי Live, כגון שימוש ב-PayPal או כרטיסי מתנה שנרכשו בחו"ל - עיקופים שהחשבון הישראלי מבטל.

בנוסף, שינוי המיקום אינו משפיע ברוב המוחלט של המשחקים על המשחקים עצמם. גם אם רשימת החברים שלכם כוללת בעיקר אמריקאים - עדיין תוכלו לשחק איתם אחרי המעבר. בנוסף, משחקי רשת המוניים יתחברו לאותם שרתים שהם התחברו אליהם עד היום. רשימת ה-Achievements שלכם לא תושפע מעבר, וכמותה גם רשימת החברים.

 

עם זאת - שינוי המיקום עלול לבטל את הגישה לחלק מהתכנים שרכשתם בעבר. מדובר בעיקר בתכני מדיה כמו מוזיקה או סרטים - שעדיין לא קיימים בחנות הישראלית של Xbox Live. מספר מועט של משחקים עלול להיות מושפע גם הוא. באתר של מיקרוסופט רשום שתכנים שהורדו אל הדיסק הקשיח של הקונסולה ישארו אצלכם בכל מקרה - אך תכנים שקניתם בעבר וכבר מחקתם עלולים ללכת לאיבוד במעבר, עקב בעיות של זכויות הפצה.

את שינוי הכתובת ניתן לעשות דרך אתר האינטרנט של Xbox. במהלך השינוי יש לספק מספר פרטים אישיים לשם האבטחה, ולהוכיח שהמייל איתו אתם רשומים ל-Xbox Live הוא אכן המייל שלכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 17.01.2013 | yossi465 yossi465

    כידאי?

  2. 2

    16:45 17.01.2013 | yossi465 yossi465

    זה משתנה לשקלים או נשאר דולרים?

  3. 3

    17:56 17.01.2013 | nod nod

    כרגע לא כזה כדאי כי אין אפליקציות שימושיות כמו יוטיוב חוץ מIE, ואין כל כך הרבה תוכן בחנות (רק 8 דמואים ורובם של משחקי ריקוד) אבל אפשר לקנות משחקים עם שקלים וסוף סוף אפשר להשתמש בgames on demand, ויש מלא משחקים טובים לקנות כמו fallout וכו...3,new vegas, halo reach,fable 3,halo wars, darksiders 2

  4. 4

       | פורסם ע"י