הרשמה

האם הקונסולות בדרך לסין?

דיווח: בסין שוקלים להסיר את החרם על קונסולות המשחק

 בקרוב גם הסינים יוכלו להתחיל לשחק. העיתון הסיני הרשמי China Daily דיווח כי הממשל הסיני שוקל להסיר את החרם שלו על קונסולות משחק, ולאפשר לייבא למדינה את הקונסולות לאחר 12 שנים בהם הדבר היה אסור חוקית.

במקור, אסרה ממשלת סין השמרנית לייבא מכשירי משחקים לתוך גבולות המדינה, מתוך חשש שאלה יפגעו בהתפתחות הילדים שישחקו בהם. בשנת 2000 קבעו שבעה אנשי ממשל שאסור לייבא ולשווק קונסולות בסין - החלטה שעלולה להשתנות בקרוב. כדי להסיר את החרם, יצטרכו אותם שבעה אנשי ממשל להסכים לכך.

סין עצמה עוברת בשנים האחרונות מהפכה של ממש, והופכת לאט לאט למדינה החשובה והמשפיעה ביותר בעולם מבחינה כלכלית. כניסה של המדינה לשוק הקונסולות תוביל לגידול עצום בשוק הפוטציאלי שלהן - ותוכל לשפר בהרבה את המצב הכלכלי של תעשיית המשחקים כולה.

 

בעקבות הדיווחים, עלו המניות של חברות המשחקים הגדולות המושקעות בבורסה היפנית. המניה של סוני עלתה ב-9.1 אחוזים, והמניה של נינטנדו ב-3.4 אחוזים - אך בחברות הנ"ל לא הסכימו להגיב על הדיווחים ולחשוף האם יש להן תוכניות להתחיל לשווק את המכשירים שלהן בסין אם וכאשר זה יהיה אפשרי.

החברה שכן הסכימה להגיב היא מיקרוסופט - שאינה נסחרת בבורסה היפנית, אך צפוייה גם היא להרוויח מפתיחת השוק היפני לקונסולות. "אנחנו תמיד שוקלים כיצד ומתי ניתן להרחיב את זמינות ה-Xbox בחלקים אחרים של העולם", נמסר ממיקרוסופט: "אך אין לנו בינתיים תגובה נוספת מעבר לכך". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:29 29.01.2013 | ShockMan ShockMan

    שניים סינים עם דאל-שוק גדול

  2. 2

    19:15 29.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    אז עכשיו גם הקונסולות יהיו MADE IN CHAINA
    מושלם.

  3. 3

    10:03 30.01.2013 | sineye sineye

    הכל MADE IN CHINA בימינו, הם מייצרים שם אנדרואידים קטנים שבעתיד ישתלטו על העולם, הסינים האלה... אין להם בושות.

  4. 4

       | פורסם ע"י