הרשמה

L.A. Noire - הפספוסים (וידאו)

איך נראים פספוסים ב"הקלטות" משחקי וידאו?

 יגאל שילון היה יכול להיות מרוצה: סרטון "פספוסים" מהמשחק L.A. Noire חושף שלהקליט היום שחקנים למשחקי וידאו זה לא כל כך שונה מלצלם אותם לסרטים הוליוודיים. 

בסרטון מוצגות כמה פאשלות שתועדו במהלך הקלטת הקולות והתנועות של הדמויות במשחק. בפיתוח L.A. Noire, השתמשו המפתחים בטכנולוגיה חדשנית ללכידת תנועות, שאפשרה להם ליצור הבעות פנים ריאליסטיות במיוחד. מסתבר שביחד עם ההקלטות של הטייקים המוצלחים, אנשי הפיתוח הקליטו גם את הפספוסים - ומכיוון שהטכנולוגיה בכל מקרה מאפשרת את זה, הטמיעו בסופו של דבר גם אותם במנוע המשחק.

הסרטון החמוד הזה די מוזר לצפייה, מכיוון שאנחנו רגילים לראות פספוסים כאלה אצל שחקנים חיים ולא בדמויות ממוחשבות. מה שהפספוסים בעצם עושים, זה לשבור את האשליה הריאליסטית של הקולנוע והטלוויזיה. הם מאפשרים לנו להזכר שהדמויות שאנחנו רואים על המסך אינן אמיתיות, אלא מגולמות על ידי שחקנים - שלפעמים טועים, מתבלבלים וחושפים את עצמם בזמן המשחק.

אבל כשמדובר בדמויות אלקטרוניות, שמאחוריהן אין באמת שחקנים אמיתיים (גם אם יש שחקנים שתורמים להן את קולם ודמותן - הדמויות עצמן ווירטואליות, ואינן קשורות למציאות), הגבול בין השחקן לייצוג שלו הופך למטושטש במיוחד - והפספוסים האלה, שמדגישים פתאום את הגבול הזה מחדש, יוצרים תוצאה ביזארית במיוחד.

ביזארית - אבל מגניבה. 

דרך Destructoid

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 04.02.2013 | Psychoticat Psychoticat

    אתה שוכח שבימינו אלה לא רק הקלטות של סאונד, השחקנים לובשים עליהם גם חליפות Motion Capture בזמן הקלטת הסצינה ולכן הסרטון לא כזה ביזארי כמו שאתה מציג אותו.

  2. 2

    15:16 04.02.2013 | sagimi sagimi

    lol
    כזה קל להם להשתמש בטכנולוגיה הזו שהם תיאמו את הפה והמילים גם של הפספוסים

  3. 3

    10:31 06.02.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    חחח כל כך חמוד, הקטע האחרון היה ממש נחמד.

  4. 4

       | פורסם ע"י