הרשמה

הוכרז The Witcher 3

בתפריט: עולם פתוח ענקי, מנוע גרפי ותאריך יציאה לא ידוע ב-2014

 לא רק סייברפאנק: חברת המשחקים CD Projekt Red הכריזה באופן רשמי על The Witcher 3: Wild Hunt, הפרק הבא בסדרת משחקי התפקידים שלה. המשחק צפוי להגיע במהלך שנת 2014 ל-PC ול"כל הפלטפורמות המתקדמות" - מה שכנראה מרמז גם עם גרסאות לפלייסטיישן 4 ול-Xbox הבאה.

ההבדל המרכזי בין המשחק הבא למשחקים הקודמים בסדרה, הוא שהפעם מדובר במשחק עולם פתוח. העולם של The Witcher 3 צפוי להיות גדול יותר ב-20 אחוזים מאשר זה של Skyrim, ומסע מצד אחד של העולם לצד השני צפוי לקחת בין 30 ל-40 דקות. באולפן המשחקים מבטיחים שגודל העולם לא ימנע ממנו לרוץ באופן חלק ורציף, זאת בעזרת המנוע RedEngine 3, שידע לטעון ו"להזרים" את האיזורים ללא מסכי טעינה.

אותו RedEngine 3 הוא גם ההבדל הגדול השני בין ה-Witcher השלישי לקודמים לו. מדובר בגירסה חדשה לחלוטין של מנוע המשחק, שהיה מרשים מאוד כבר ב-The Witcher 2, ווודאי יהפוך למרשים אפילו יותר גם בחלק הבא. 

חידוש נוסף יגיע בצורת מנגנון חדש לציד מפלצות. השחקנים יוכלו לאסוף רמזים לגבי מיקום מפלצות מיוחדות, ולצאת לצוד אותן. כל מפלצת כזאת תדרוש הכנות קפדניות, הנוגעות לאיתורה וההתמודדות עם ההתקפות המיוחדות שלה. בהתחשב בכך ששם המשחק הוא Wild Hunt - "ציד פרוע", יש להניח שהמנגנון הזה יהיה משמעותי מאוד במשחק.

כמובן שבמקביל לחידושים הרציניים האלה, המשחק גם יכלול שדרוגים למנגנון הקרבות, מערכת ניהול המלאי וכו'. 

The Witcher 3: Wild Hunt צפוי להגיע לחנויות המשחק במהלך שנת 2014. פרטים נוספים כלפיו צפויים להופיע בגליון הבא של עיתון המשחקים Game Informer. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:24 05.02.2013 | CooKie Monster CooKie Monster

    אני ממולא בשמחה ואושר.

  2. 2

    18:25 05.02.2013 | bo0merang bo0merang

    התבלבלתם בקשר ל- Wild Hunt.
    The Wild Hunt הוא שם של תופעה שנזכרת הרבה בשני המשחקים הראשונים ונראית כמו צבא רפאים שדוהר בשמיים.
    במשחק השני גראלט לומד על המשמעות והמהות שלה.

  3. 3

       | פורסם ע"י