הרשמה

סרטון חדש מדגים את היכולות של ה- IllumiRoom

מחפשים סיבה טובה להינעל על האקסבוקס החדש? צפו בטכנולוגיה המדהימה של Microsoft בפעולה ושפטו בעצמכם

במהלך כנס CES  בחודש ינואר שוחרר סרטון מדהים למדי המציג את טכנולוגיית ה- IllumiRoom של Microsoft, שהיתה אז בשלב הקונספט. השבוע, Microsoft הוציאה לרשת סרטון חדש המציג לעומק מגוון רחב של יכולות ואפקטים, ומראה לנו עד כמה המקרן החדשני יכול לשדרג את חווית הגיימינג שלנו.

מקרן ה- IllumiRoom נועד לשבת על שולחן הקפה בסלון שלנו (כלומר במרכז החדר) ו"להשתלט" על קיר הטלויזיה. בניגוד למקרנים הטיפוסיים שאנחנו מכירים, היתרון של ה- IllumiRoom הוא שאם יש לכם תמונות, שידות, מדפים או עצמים אחרים בסביבת הטלויזיה- המערכת תוכל לזהות אותם ואף להשתמש בהם כדי ליצור אשליות אור יותר אמינות. למשל, אפקט המדמה שלג יזהה את המדפים על הקיר ויגרום לפתיתי הקרח להצטבר על המדף.

מעבר לאפקטים המגבירים את החוויה כמו האשליה שכל הסלון זז כשאנחנו יורים בנשק או שינויים של אור וצל, המערכת תוכל לתת לנו יתרון ממשי במשחק עם אפקטים שיכולים, למשל, להרחיב את שדה הראייה של השחקן אל כל הקיר (יעיל במיוחד למשחקי יריות) או להבליט על הקיר עצמים מיוחדים שאולי פספסנו ויצאו מטווח הראיה של הטלויזיה.

לפי ההערכות, המערכת כנראה תגיע לסלון שלנו מתישהו במהלך תוחלת החיים של ה-Xbox הבא, אבל לפי איך שהמקרן נראה כרגע- לא היינו סומכים על כך שהמערכת תגיע לחנויות בשנה הראשונה של הקונסולה החדשה. פרטים נוספים על המערכת אמורים להגיע בזמן הקרוב היישר מכנס CHI המתקיים בפריז, בו Microsoft צפוייה לחשוף את המקרן ואולי אפילו לגלות לנו מה התוכניות לעתיד ומתי נוכל לראות אותו בחנויות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:52 30.04.2013 | R@ZoR R@ZoR

    הפורומים מלאים בספאם, אי אפשר ככה.

  2. 2

    12:54 01.05.2013 | eden6600 eden6600

    נראה גימיק נחמד שיעשה כאב ראש גדול
    כמו ה-IMAX בתחילת דרכו

  3. 3

    13:02 01.05.2013 | solaric solaric

    נראה מדהים ולחלוטין מוסיף לחווית המשחק!

  4. 4

    16:33 01.05.2013 | mixeras mixeras

    נראה מגניב ביותר
    ואייל אופק? כבוד לישראל

  5. 5

    12:25 03.05.2013 | ShockMan ShockMan

    מקווה שיצא פרוג'קטור כזה ל PC

  6. 6

       | פורסם ע"י