הרשמה

יוצר Assassin's Creed פותח את הפה

פאטריק דסילטס, יוצר סדרת Assassin's Creed, הפסיק היום לעבוד בשביל חברת Ubisoft, שרכשה את מקום העבודה הקודם שלו- THQ Montreal. אלה בגדול העובדות, מכאן הדברים רק הולכים ומסתבכים.

"קניית האולפן של THQ אפשרה ל-Ubisoft לצרף לשורותיה 170 מפתחים מנוסים, ביניהם פאטריק דסילטס", מסר היום דובר Ubisoft. "לצערנו, נסיונות לייצר אמון בין דסילטס ו-Ubisoft כשלו ולא ראינו את העתיד עין בעין. כתוצאה מכך, דסילטס החליט לעזוב את החברה".

תפנית מפתיעה בפרשה הגיעה דווקא מצידו של דסילטס, שלאחר קריאת הודעת דובר החברה לעיתונות פנה בעצמו לתקשורת הציג גרסה משלו, שמציגה את התנהלותה של Ubisoft כלפיו באור שונה לחלוטין: "בניגוד לכל ההצהרות הקודמות שנעשו היום", אמר דסילטס, "הבוקר פוטרתי על-ידי Ubisoft. קיבלתי מכתב פיטורין ליד וזוג מאבטחים ליווה אותי ליציאה ללא שום אפשרות להיפרד כיאות מהצוות שלי. זאת אינה החלטה שלי".

מערכת היחסים בין דסילטס ל- Ubisoft היתה מורכת: דסילטס היה בעבר עובד של Ubisoft, ועזב בשנת 2010 כדי להנהיג פרוייקט של אולפן THQ Montreal. אחרי ש- THQ פשטה את רגל, Ubisoft רכשה חלק גדול מהחברה כולל האולפן THQ Montreal, מה שהחזיר את דסולטס חזרה לחברה ממנה התפטר כמה שנים קודם.

אז מה באמת קרה בין כותלי המשרדים של Ubisoft? האם החברה החליטה לעשות שריר על חשבונו של דסילטס, או שהאחרון רק מתנקם ומלכלך על המעסיק לשעבר? כרגע קשה לדעת, אך דסילטס הבטיח שהנושא עוד לא סגור: "הפעולות של Ubisoft חסרות בסיס. אני מתכוון להילחם במרץ למען הזכויות שלי, הזכויות של הצוות והזכויות של המשחק שלי".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:30 08.05.2013 | zord zord

    hahaha

  2. 2

    13:42 08.05.2013 | WarFox89 WarFox89

    לא יורקים לבהר שממנה אולי תשתה בעתיד. כנראה הוא עזב בצורה די מלוכלכת ולא חשב שהכדור עגול והואי יום אחד חזור ליובי ...

  3. 3

       | פורסם ע"י