הרשמה

Dying Light יגיע לקונסולות הדור הנוכחי והבא

במשך היום נאסוף משאבים, ובלילה נשתמש בהם כדי לשרוד את הזומבים

עוד משחק זומבים או חוויה יחודית לשם שינוי? Warner Bros. הכריזו על משחק אקשן הישרדותי חדש בשם Dying Light, המפותח ע"י Techland הפולנית שהביאה לנו את Call Of Juarez ו- Dead Island.

כל העולם שאנו מכירים משתנה לאחר שמגפה תוקפת את אוכלוסיית האדם - השורדים מהמגפה מנסים להדוף את הנגועים שחורשים את הארץ ורודפים אחר השורדים בשעות הלילה.

בעזרת מערך יום ולילה, השחקנים יוכלו להיעזר בשעות היום כדי לצאת לסביבה האורבנית ההרוסה שנשארה מהעולם ולאסוף מצרכים בסיסיים, ליצור נשקים ולשפר את מערך ההגנה שלהם מפני השורדים כדי להעביר עוד יום לקראת החשכה המתקרבת וההתמודדות עם הנגועים. כששעות היום נגמרות והלילה מגיע, חוקי המשחק משתנים והשורדים הופכים לפיתיון. התנהגות הנגועים משתנה אל הקיצון ומספרם גדל. אותם שורדים יצטרכו להשתמש במה שאספו במהלך היום כדי לשרוד לילה נוסף. לשורדים ינתן מערך תנועה חופשי היאפשר להם לזוז בעולם בחופשיות מוחלטת, בין אם הם צדים טרף או בורחים מהנגועים, יעזרו במערך יצירת כלי נשק לטווח קצר או ארוך, בין אם לשלב מחבט בייסבול עם גדר תיל או לבנות אקדח ממוצרים בסיסיים, תינתן לשחקנים אפשרות להגן על עצמם בין הדברים שאפשר למצוא בעולם.

Dying Night יאפשר לשחקנים לחוות חווית התקדמות אישית בין ארבע דמויות שונות שיתפתחו בהתאם להתדקמות השחקן, שיוכל לנצל כל דמות לפי בחירתכם.

קווין קדובה, סגן נשיא בכיר בחברת המכירות של Warner Bros., אמר "אנחנו מתרגשים מאוד עם שיתוף הפעולה עם Techland על Dying Light, שהוא אכן חוויה מקורית לקונסולות הדור הבא". פאווה מרשנקווה, מנכ"ל Techland, אמר "טכנולוגית קונסולות הדור הבא מאפשרות לנו ליצור עולם דינמי שאכן משתמש באלמנטים של יום ולילה". "אפשרויות שוטטות מתקדמות יותר נותנות לנו שוטטות כמעט בלתי נגמרת ויצירת נשקים כדי להעצים את חווית ההישרדות".

בעזרת מנוע Chrome 6, המשחק החדש של Techland, ינצל את החומרה של קונסולות הדור הבא ויעזר ב-DirectX 11, ועזרים מתקדמים נוספים.

Dying Light יהיה זמין בשנת 2014 ל-Xbox One ,PS4 ,PC ,Xbox 360 וה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:25 26.05.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    אפשר בלילה להתחבא בסיגנון מיינקראפט

  2. 2

       | פורסם ע"י