הרשמה

מיקרוסופט מבהירה-מדיניות שימוש במשחקים יד שניה

האם ניאלץ לשלם כסף על הפעלת משחקים משומשים ב- Xbox One?

השערות רבות לגבי הטבע של קונסולת ה-Xbox One של Microsoft ממשיכות להציף את הרשת בזמן שהחברה לא מספקת תשובות חד משמעיות לגבי התלות של הקונסולה בחיבור לאינטרנט והאפשרות שלה להריץ משחקים משומשים.

באשר למשחקים ה-Xbox One, יאמת כל משחק הנכנס אל הקונסולה בעזרת קוד מוצפן הבנוי בתוך הדיסק ויחבר את המשחק אל הדיסק הקשיח של הקונסולה ובעזרת זה יעבור את הבדיקות הצפויות באינטרנט. ברגע שאדם ימכור את המשחק שלו או יעביר אותו הלאה, המשחק יתנתק מאותה קונסולה ויעבור אל הקונסולה הבאה. בפוסט רשמי של Microsoft, נאמר כי "היכולת להחליף משחקים משומשים חשובה לשחקנים ול-Xbox. ה-Xbox One, מתוכנן לתמוך בהחלפה ומכירה מחדש של משחקים, אך כרגע איננו בטוחים כיצד זה יעשה. נודיע על התפתחויות נוספות בעתיד הקרוב."

עוד לפני שה-Xbox One הוכרזה, צצו שמועות ברשת על כך שהקונסולה תהיה מחוייבת להיות מחוברת לרשת 24 שעות ביממה כדי לפעול ושמשחקים משומשים לא יוכלו לעבוד על קונסולות נוספות או שיוכלו לעבוד אך שחקנים יצטרכו לשלם סכום כסף מסוים כדי להפעיל את המשחק מחדש.

כרגע התשובות שיוצאות מ-Microsoft, סותרות אחת את השנייה. בשאלה ל-Q&A הרשמי של Microsoft, כשנשאל האם ה-Xbox One תצטרך חיבור תמידי לאינטרנט, נאמר שהיא "לא תמיד תצטרך להיות מחוברת, אך כן תצטרך בחיבור לאינטרנט".  אבל, כאשר פיל האריסון מ- Microsoft דיבר עם המגזין Kotaku, הוא אמר שה-Xbox One יצטרך חיבור תמידי לרשת. לפי מקורות מהאתר Polygon, בכירים ב-Microsoft, עדיין לא החליטו מה יהיה מתווה וטווח הבדיקות שיעשו על מנת ששחקנים יוכלו לשחק במשחקים, אך אומרים שסוג מסויים של בדיקות אכן יעשה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:02 28.05.2013 | Idanrox124 Idanrox124

    פשוט זבל של דבר לא יאמן

  2. 2

    07:51 28.05.2013 | Dan-Style Dan-Style

    חחח חרא של חברה, איבדו את הכיוון לגמרי וזורקים ז על הקהל שלהם.

  3. 3

    11:05 28.05.2013 | adartzt12 adartzt12

    חחחחח
    אני לא אקנה את הדבר הזה

  4. 4

       | פורסם ע"י