הרשמה

המבקרים רוצים לשכוח את Remember Me

משחק הפעולה-המד"ב החדש מקבל ביקורות שהיה מעדיף לשכוח.

אומרים שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות, ואולי Remember Me הוא דוגמה לכך. Remember Me משחק פעולה מד"ב פרי פיתוחה של Dontnod, מתאר את פריז של שנת 2084, עולם בו זכרונות יכולים לעבור דיגיטציה ותושביו סוחרים בהם. השחקן נכנס לנעליה של נילין, ציידת זכרונות שהשלטונות חששו ממנה ובתגובה החליטו למחוק את זכרונותיה. לאחר המחיקה, נילין בורחת מהכלא בו שהתה במטרה להשיב את הזכרונות שלה ולהבין מדוע היא נרדפת.

למרות ש-Remember Me הציג בסרטונים שקדמו להשקתו כמה רעיונות מעניינים, למשל שיבוש זכרון של יעד כדי לגרום לו לפעול בצורה מסויימת, עושה רושם שהמבקרים לא התלהבו מהתוצאה הסופית. נכון לעכשיו, ממוצע הציונים של Remember Me עומד על 70, מבוסס על 24 ביקורות רשמיות.

מתוך הביקורות על המשחק:

(IGN (59, Xbox 360: "משחק ראוי להערכה שמספר סיפור אישי עמוק שנעשתה מלאכת-מחשבת בדרך העברתו, אבל בסופו של דבר נכשל לאתגר או לרגש כי רעיונותיו הטובים ביותר אינם מתבטאים מספיק בגיימפליי".

(Game Informer (75, Xbox 360: "מערכת הקרב מלאה ברעיונות חדשניים, אבל היצירתיות הזאת מגבילה את היכולות של השחקן בקרב. נקווה ש-Dontnod למדו את הלקח הפעם, כי משחק המשך בהחלט יכול להיות ראוי להיחקק בזיכרון".

(Gamespot (70, PC: "עמוק בתוך Remember Me, מסתתר לו משחק מדהים שנאבק להשתחרר, כלוא ע"י עלילה שאינה ממריאה ועיצוב שלבים קלסטרופובי שדוחק את עולם המד"ב הצידה".

מה אתם חושבים על המשחק? האם תקנו אותו למרות הביקורות או שתחכו למשחק הבא בתור?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:34 04.06.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    תמיד עניין אותי לדעת איך המפתחים מגיבים כאשר מספרים להם שהמשחק לא מצליח כמו שציפו.

  2. 2

    14:16 04.06.2013 | R@ZoR R@ZoR

    מסתגרים בחדר ובוכים נהרות תוך כדי התגלגלות חוזרת ונשנית על הרצפה.

  3. 3

    01:42 05.06.2013 | yanor yanor

    היה ברור מההתחלה שזה הולך להיות משחק גנרי לגמרי עם כמה גימיקים מעניינים...

    מזל שחיכיתי ולא קניתי

  4. 4

       | פורסם ע"י