הרשמה

Konami חושפת פרטים על המנוע מאחורי PES 14

הדור הבא של הכדורגל: מרהיב יותר, מציאותי יותר

Fox Engine, המנוע החדש של PES 2014, הולך לחולל שינוי קיצוני במשחק החדש של PES, שיצא לשנת 2014.

בהודעה מיוחדת, חברת Konami שפכה קצת אור על המשחק החדש בסדרת ה-Pro Evolution Soccer, ועל המנוע החדש שיריץ את המשחק, Fox Engine. בהודעה שנשלחה נכתבו גם על תכונות ותוספות חדשות ל-PES 2014.

TrueBall Tech - אפשרות חדשה שתיתן לשחקן שליטה של 360 מעלות, השתלטות ותנועה עם כדור המבוססת על שתי הרגליים ואפשרות נגיעה ראשונית(First Touch) בכדור ותמרונו.

בהודעה נאמר:" Trueball Tech, מאפשר לשחקן להשתלט או להעיף כדור המגיע לכיוונו בעזרת הג'ויסטיק בדיוק מחושב בהתחשב במשקל ותנועתו של השחקן בעוצמה, מהירות וגובה המסירה ותנועת השחקן כדי לקלוט את הכדור. כך, לשחקן יש שליטה מלאה על זווית הגוף כדי לקבל את המסירה, בעוד משחקי כדורגל אחרים משאירים אותך עם אפשרויות מוגדרות מראש. במקום זאת TrueBall Tech, אומר שלשחקן תהיה אפשרות לעצור כדור על החזה או הרגל ולהטעות שחקנים יריבים, למסור את הכדור לשחקן קבוצה נוסף או להעיף אותו אל האוויר, בעוד מנוע השליטה הקרובה בכדור הפך להיות חוויה אישית יותר."

Motion Animation Stability System או בקיצור M.A.S.S - דומה ברעיון למנוע הפיזי של Fifa, הנותן נפח נוסף להיתקלויות במשחק בהתחשב במספר אלמנטים הכוללים התחשבות במשקל וגובה השחקנים העומדים אחד מול השני ביצירה חווית מלחמה דינמית יותר על הכדור.

Heart - פונקציית הלב של המשחק החדש תיתן בדיוק את מה שהיא רומזת לתת, במשחקי חוץ כששחקנים מגיעים ללא קהל הבית שלהם אפשר להרגיש את הקהל משפיע עליהם מנטלית ומתוצאה מכך סגנון המשחק שלהם יכול להיפגע או להבריק כאשר השחקן מקבל הזדמנות מוצלחת, כמו כן את התשוקה והדחיפה שאפשר לקבל במשחקי בית.

PES ID - מכניס אופי למעל 100 שחקנים מורשים ברחבי הליגות ומחקה אחר תנועות ודרכי התנהגות המתאימים להם.

Team Play  - מאפשר לשלושה שחקנים לשלוט בטקטיקה של הקבוצה, ליצור אסטרטגיות חדשות במטרה למצוא חולשות במערכי ההגנה של הקבוצה היריבה. את אותם שינויים טקטיים אפשר לשמור למשחקים הבאים ולנצל שליטה מלאה ומלאת ראיית משחק מרחבית יותר של שחקנים אינדואלים ביחס לתנועתם על הדשא.

The Core - לקבלת חווית משחק אוטנטית המלווה באנימציות חדות יותר תנועת כדור חופשית יותר את האפשרות לשלוט בפנדלים ובעיטות חופשיות ובכלל חווית כדורגל משודרגת יותר.

PES 2014 מיועד לצאת ל-PS3, Xbox 360 וה-PC, בשנת 2014. עדיין אין חדשות לגבי גרסה לקונסולות הדור הבא אבל תהיו בטוחים שתהיה אחת כזאת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י