הרשמה

EA: "לא מתנגדים למשחקים יד שניה"

EA מעדיפה להניח בצד את החמדנות לטובת הצרכנים

אחד הנושאים הכי חמים כרגע בכל הקשור לקונסולות הדור הבא הוא האפשרות להתקין משחקים יד שניה - בעוד ה-Xbox One של מיקרוסופט דורשת תהליך רישום מחדש למשחק עם הגבלות שונות, ה-PS4 של סוני לא מטילה הגבלות על תהליך העברת המשחק ובדומה ל- Xbox One, משאירה את ההחלטה למפיצות האם לגבות תשלום נוסף על משחק משומש או לא. כרגע, ההבדל היחיד בין שתי הקונסולות הוא מערכת רישום פנימית שקיימת ב- Xbox One אך לא קיימת ב- PlayStation 4. עוד פרט מעניין הוא שייתכן והמערכת של ה- Xbox One תהיה דווקא יותר ידידותית לצרכנים מאחר והיא תוכל לאפשר העברה גם של משחקים דיגיטליים בין משתמשים ולא רק של עותקים פיזיים.

EA, אחת המפיצות הגדולות בתעשייה שדווקא ידועה יותר בציבור בזכות החמדנות התאגידית האופיינית לה, יצאה בהצהרה מפתיעה לפיה היא אינה מתנגדת למכירת משחקים משומשים. "אנחנו עדיין מפתחים אסטרטגיה על בסיס האינפורמציה המצויה בידינו", נאמר בישיבת משקיעים של EA, "אבל באופן כללי, אנחנו בהחלט נדגול במדיניות של 'גיימרים קודם' כדי להמשיך לתחזק קשר עם משתמשי יד-שניה שחוו חוויה חיובית מהמשחקים שלנו".

"אין לנו בעיה עם מכירות משחקים יד שניה", הוסיפו ב-EA, "והוכחנו את עמדתנו כשנטשנו את מערכת ה-Online Pass". למרות זאת, EA לא הודיעה חד משמעית כי לא תדרוש תשלום נוסף על הפעלת משחק משומש, ב- Xbox One או ב- PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:43 13.06.2013 | adartzt12 adartzt12

    מקווה שהם יתנו שוק יד שנייה חופשי

  2. 2

    17:45 13.06.2013 | iluzky iluzky

    משהו פה חשוד...

  3. 3

    14:53 14.06.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    ניראה לי שEA על סמים

  4. 4

       | פורסם ע"י