הרשמה

אמריקן מקגי ביטל את OZombie בקיקסטארטר

מעדיף להשקיע משאבים בסרט אנימציה אפל של אליס בארץ הפלאות

ארץ הפלאות תשאר בינתיים נטולת זומבים: אמריקן מקגי, היוצר של המשחק Alice: Madness Returns שהיווה מעין גרסה פסיכודלית אפלה לסיפורי "עליזה בארץ הפלאות", החליט לוותר על OZombie, משחק זומבים בעולם של אליס בו הדחליל הנואש למוח הוא הדמות הרעה הראשית.

אחת הסיבות לביטול נעוצות בעובדה שפרוייקט המימון של OZombie נקלע לקשיים – קמפיין הקיקסטארטר של הפרוייקט הצליח לגייס רק 141,153 דולר אחרי ארבעה שבועות מתוך יעד של 950,000 במקור. סביר להניח שהיעד השאפתני אליו מקגי כיוון, כמעט מיליון דולר, הרתיע תורמים פוטנציאלים מאחר והמימון בקיקסטארטר עובר הלאה רק בתנאי שהיעד הושג, ו-950,000 זה סכום לא קטן בכלל.

התכנית החלופית של מקגי, שתצא עכשיו לפועל לאחר שהמימון למשחק כשל, לוקחת את העולם שיצר אל מחוץ לתחום תעשיית המשחקים. מקגי הודיע כי ברצונו להתחיל לעבוד על סדרת סרטי אנימציה באורך מלא בשם Alice: Othelands, משחק מלים על Wonderlands. כדי לשריין את הזכויות ליצירת הסרט, מקגי יפתח בקרוב קמפיין מימון חדש שהצלחתו תקבע כמה סרטים תכלול הסדרה.

"אנחנו תמיד יכולים לפתוח קמפיין מימון חדש ל-OZombie בעתיד", הגיב מקגי על מהלכיו האחרונים. "זיהינו חלון הזדמנויות הולך ונסגר להשיג את הזכויות לסרט של Alice, לכן כרגע OZombie יוקרב למען מטרה זו". עד שקמפיין המימון של Alice: Otherlands יפתח באופן רשמי, מקגי הכין עבורנו טיזר קצר בו הוא מסביר על הפרוייקט החדש שלו.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:45 17.07.2013 | Gaming Filth Gaming Filth

    אתם נורמלים? מי הדביל שרשם שהמשחק הזה מתרחש בעולם של אליס?
    הרי ברור שהשם Ozombie לקוח מהשם Oz או עוץ - מ"הקוסם מארץ עוץ", שעליו מתבסס גם כל הסיפור המעוות שמקגי יצר כאן.
    לפחות תבדקו את המקורות שלכם לפני שאתם מפרסמים שטויות כאלו.

  2. 2

       | פורסם ע"י