הרשמה

ה-Xbox One תאפשר משחק בזמן הורדה

ה-Xbox One מצטרפת לפלייסטיישן 4 - ותאפשר להתחיל לשחק כבר בזמן הורדת המשחקים

מאת: שי לוי, מערכת TGspot

באירוע ההכרזה על הפלייסטיישן 4 אנשי סוני דיברו על טכנולוגייה חדשה אשר תוטמע בקונסולת הדור-הבא שלהם ותאפשר להתחיל לשחק במשחקים כבר בזמן ההורדה שלהם. האפשרות נתנה לסוני נקודות זכות בקרב הגיימרים, שכן היא מסמלת את סוף העידן בו היה צריך לחכות שעות ארוכות כדי להתחיל לשחק במשחקים הדיגיטליים שאנחנו קונים. כעת נראה כי האפשרות החדשה לא תהיה בלעדית רק לקונסולה של סוני.

במיקרוסופט אישרו היום ל-Polygon כי גם ה-Xbox One תאפשר להתחיל לשחק לפני השלמת ההורדה של כל המשחק. במיקרוסופט מציינים כי לא מדובר בתכונה חדשה שהוכנסה ברגע האחרון, אלא בכזו שנרמזה כבר באירוע בו הוצגה הקונסולה לראשונה. אז אמרו אנשי מיקרוסופט כי ניתן יהיה להתחיל לשחק במשחק בזמן התקנתו - וכעת היא מבהירה שכוונתה היא שניתן יהיה לשחק גם בזמן ההורדה.

עוד ב-TGspot: חברת HTC רומזת על One Mini

מהנדסי החומרה והתוכנה של קונסולות הדור הבא שמים דגש מיוחד על חווית שימוש חלקה ללא המתנות מיותרות - ונראה שבמיקרוסופט מיישרים כעת קו עם סוני מהבחינה הזו. עכשיו צריך לחכות שהתכונה המבורכת הזאת תגיע גם למחשב האישי. תחשבו כמה נחמד יוכל להיות לקנות משחק מ-Steam ולהתחיל לשחק בו אחרי חמש דקות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:30 18.07.2013 | tomerc10 tomerc10

    עכשיו ההבדל היחידי הוא 100$ שהם 356 ש"ח...נראה לי שעדיין סוני תקבל יותר אנשים...במיוחד עם אפשרות של backseat gaming שבו אם בן דוד שלי רוצה שאני אעזור לו במשחק שהוא לא מבין בו ואני בצד השני של הארץ אז הוא יכול לראות ישירות איך לשחק עם הסברים שלי :)

  2. 2

       | פורסם ע"י