הרשמה

CryEngine 3 בדרך ללינוקס

בקרוב גם בעלי לינוקס יוכלו לשחק Crysis 3

חברת Crytek, מפתחת סדרות משחקי הפעולה Crysis ו-Far Cry, מפורסמת בעיקר כזו שפיתחה את המנוע הגרפי CryEngine, שנחשב לאחד המנועים המתקדמים ביותר בתעשייה. עובדי החברה תמיד הודו באמונתם בגרפיקה מתקדמת שתגרום למשחקים שלהם להראות הכי טוב שאפשר - ופיתחו פעם אחר פעם מנועים גרפיים שמנצלים עד תום את המגבלות הטכנולוגיות של תקופתם.

כעת, נראה כי הגירסה האחרונה של מנוע ה-CryEngine הולכת להגר גם למערכת ההפעלה בקוד פתוח לינוקס. הידיעה מגיעה מהודעת "דרושים" שפרסמה החברה, בה היא קוראת למתכנתים שמעוניינים לעזור לה להמיר את המנוע ללינוקס להצטרף לשורותיה. במקביל עובדת החברה על התאמת המנוע גם לקונסולות הדור הבא של סוני ומיקרוסופט, הפלייסטיישן 4 וה-Xbox One. בקצב הזה, רק ה-Wii U של נינטנדו תשאר בלי גירסה משלה למנוע.

יש לציין כי Crytek אינה הראשונה שמזהה את השוק הפוטנציאלי בקרב משתמשי מערכת לינוקס. Valve, מפתחת משחקי Counter-Strike ו-Half-Life ומפעילת חנות Steam, הוציאה לפני מספר חודשים גירסת לינוקס של משחקיה המובילים, כמו גם אפליקצית Steam ללינוקס. שמועות רבות בתעשייה גורסות כי Valve מתכוונת לשחרר קונסולת משחקים (ה"Steam Box") שתהיה מחשב לינוקס לכל דבר - ויתכן כי הרצון של Crytek להתאים את המנוע למערכת זאת הוא למעשה הכנה לקונסולה הזאת.

"צוות CryEngine מחפש מתכנת שיעבוד על גרסת לינוקס למנוע התלת-ממד", נכתב במודעת הדרושים שפורסמה באתר החברה. בין הדרישות המינימליות למועמדים לתפקיד: שנתיים ניסיון בתכנות מקצועי, הבנה מלאה בלינוקס ונכונות לעבור לגרמניה, שם ממוקמים משרדי החברה.

אם אתם עומדים בתנאים והחורף האירופי אינו מרתיע אתכם, אולי זו ההזדמנות שלכם לשחק במגרש של הגדולים בתעשיית המשחקים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י