הרשמה

The Last of Us מכר 3.4 מיליון בשלושה שבועות

מי אמר שכותרים חדשים לא מוכרים?

מאת: שי לוי, מערכת TGspot

החברים בסוני ובאולפן הפיתוח Naughty Dog בהחלט יכולים לתפוח לעצמם על השכם. בסוני פרסמו בגאווה את נתוני המכירות של כותר פעולה-אימה-הישרדות 'The Last Of Us'-  שהצליח למכור 3.4 מליון עותקים בתוך שלושה שבועות בלבד.

המשחק מתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי בו בני-אדם נדבקו בפטריה ההופכת אותם ליצורים רצחניים חסרי רחמים, המכונים "נגועים". המשחק מלווה את סיפורם של שתי דמויות שצריכות לצאת למסע משותף בעולם ההרוס, ועל מערכת היחסים הנרקמת ביניהן בדרך.

ההצלחה לה המשחק זכה מרשימה במיוחד בזכות העובדה כי מדובר בכותר חדש לגמרי ולא במשחק נוסף בסדרה מבוססת - ואף מבטל את הטענה השגורה של רוב ראשי אולפני המשחקים בעולם, לפיה לא שווה היום להשקיע תקציבים גדולים בכותרים חדשים. מסתבר שכשהכותר טוב מספיק - הוא מוכר מספיק.

כמות המכירות הנאה הופכת את The Last Of Us לכותר הפלייסטיישן הנמכר ביות לשנת 2013, בכמות העותקים משוקללת מכירות עותקי הקופסה הנמכרים בחנויות לצד עותקים דיגיטליים אשר ניתנים לרכישה ישירות מהחנות ה-PSN, החנות המקוונת של סוני.

עוד ב-TGspot: מדוע התפוצצה הסוללה של הגלקסי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:39 23.07.2013 | yony.z yony.z

    שמח לראות משחקים איכותיים שמוכרים טוב.

  2. 2

    15:05 23.07.2013 | kofgoku1 kofgoku1

    ומאז עברו שבועיים והוא עדיין בראש הרשימה בברטיניה, הגיע כבר ל 4.5 לדעתי

  3. 3

    19:34 24.07.2013 | gmonster gmonster

    מאוד יפה להם אבל שמעתי ביקורות של שחקנים ובעיקר של ארז רונן שאומר שהרבה מבקרים ביקרו את המשחק כי הם שחקו מהר ולא ראו את הצדדים הרעים בצורה מושלמת ושיש הרבה דברים שפשוט מייגעים במשחק ממה שהבנתי....אגב מתי תתקנו את הפרסומות שמתחילות לעשות רעש שבטעות שמים עליהם את הלחצן ומתחילים לעשות רעש....
    אגב אני אשיג בעתיד את TLOU כי אני רוצה לשחק במשחק גם ככה :P

  4. 4

       | פורסם ע"י