הרשמה

האם הסדרה MK: Legacy תקבל משחק?

מידע חדש חושף שמשחק חדש בסדרה יצא בשנת 2015, ביחד עם גרסאת הסרט של MK: Legacy

הסדרה Mortal Kombat: Legacy התחילה בתור קונספט לסרט, הפכה לסדרת רשת מצליחה שעומדת לפתוח את העונה השניה שלה בקרוב, ובשנת 2015 היא תשלים מעגל ותהפוך מסדרה של פרקים קצרים לסרט באורך מלא. את כל זה כבר ידענו אבל מסתבר שעם הסרט החגיגי, נקבל גם משחק חדש בסדרה!

לאנס סלון, מפיק הסדרה Mortal Kombat: Legacy, אמר בראיון לאתר GamerHub.TV: "יש לנו תסריט טוב ויש לנו במאי טוב בשם קווין טאנצ'הורן. אנחנו רק עכשיו נכנסים לצד העסקי של העניין, איך נעשה זאת, מתי נעשה זאת וכיצד נוכל לסנכן את יציאת הסרט המלא עם יציאת המשחק שסטודיו NetherRealm (המפתחת של סדרת Mortal Kombat) עובדים כליו כרגע. זה עדיין לא סגור ב-100% אבל אנחנו מתקרבים לשם."

כרגע, משחק המכות שמקבל את מלוא תשומת הלב של NetherRealm הוא כמובן Injustice: Gods Among Us בכיכובם של גיבורי ונבלי DC Comics, אבל מסתבר שהמשחק המתוכנן הבא הוא עוד כותר בסדרת Mortal Kombat  הותיקה – העשירי במספר. האם זה אומר שעלילת המשחק החדש של Mortal Kombat הבא תתאים את עצמה לעלילת הסדרה, או שמדובר בתוכן נקודתי שיהיה זמין למשחק על סמך הסרט? כך או כך, אנו מצפים מהמשחק הבא בסדרה לעלילה מצויינת כמו שראינו במשחק האחרון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י