הרשמה

פרטים ראשונים נחשפו ל-Dragon Age: Inquisition

שינויים בסגנון ובמשחקיות יתנו את ההרגשה של כותר חדש

משחק התפקידים המצופה Dragon Age: Inquisition נחשף החודש במסגרת מגזין Game Informer ונתן לנו ערימות של מידע על הכיוון החדש שהסדרה הולכת אליו. כל מי ששיחק בשני המשחקים הקודמים כנראה מקווה לדבר אחד: שהמשחק החדש יהיה יותר כמו הכותר הראשון בסדרה מאשר הכותר השני, ועושה רושם שזה בדיוק מה שנקבל. המפות יהיו ייחודיות לכל איזור, הקושי יהיה מאתגר והקרב יחזור להיות חכם. אז מה למדנו מהמידע החדש שנחשף על Inquisition?

לפי תקופת הזמן שבה המשחק נערך, אדמת טסדאס(Thesdas), נמצאת במצב של כאוס מוחלט. ה"כנסיה" (Chantry, ארגון הדת המרכזי) נמצאת במלחמה עם הקוסמים, אבל הטמפלרים(Templers) ומחפשי האמת(Seekers Of Truth), ערקו מהכנסיה. ובנוסף למלחמות ולחץ פוליטי, השמיים נקרעים ופותחים דלת אל ה-Fade, המאפשר לשדים להיכנס אל תוך העולם.

מפת המשחק מתפרסת ממזרח פרלדן(Frelden) ועד מערב אורלאיס(Orlais). בעוד המשחק יותר מכוון לכיוון העולם הפתוח מאשר המשחקים הקודמים בסדרה, Bioware ויתרו על הרעיון של לבנות שטחים פתוחים גדולים במיוחד המהווים "פילר" בין המקומות החשובים, כך שאנו כנראה נקבל עולם המורכב בעיקר מאיזורים חשובים ולא נמלא את זמננו בטיולים ארוכים מדי מאיזור לאיזור.

לא תהיה חזרה של עיצוב שלבים מהמשחקים הקודמים במשחק החדש. הערים והאזורים המוכרים יהיו גדולים ומגוונים יותר מכל המשחקים הקודמים בסדרה. כל סביבה תהיה מלאה בפרטים חדשים על מנת לעודד את השחקנים ששיחקו בעבר לחזור ולחקור את האזורים המוכרים להם. עם זאת, התאמת רמת האויבים בטבע לרמת השחקן לא קיימת, כך ששחקן ברמה נמוכה עלול למצוא את עצמו בצרות צרורות אם יחליט לרדת מהשביל הראשי ולהיכנס עמוק מדי אל הטבע.

דמות השחקן נקראת Inquisitor. שחקנים יכולים לבחור את הגזע, המקצוע והמין של הדמות. הדמות תוכל לדבר כמו ב-Dragon Age 2. בחירת הגזע של הדמות תקבע איך יתיחסו אליה באיזורים שונים של המשחק. כרגיל הדמות מתפתחת ומתחזקת עם סיום משימות ואסיפת אביזרים ונשקים, אך גם ארגון ה-Inquisition, בו הדמות חברה, יתחזק ויגדל ביחד עם השחקן. איזורים מסויימים במפה לא יהיו זמינים עד שהארגון יתחזק דיו.

אנו יכולים לצפות למגוון רחב של אויבים שיהיה מבוסס על דרכי לוחמה שונות, כמו קרב מטווח קרוב, תמך, התגנבות ואויבים המתמחים בתקיפה מטווח רחוק. המשחק מעודד את השחקן להיכנס לקרב עם מחשבה תחילה וניתוח הרכב האויבים כדי להחליט מי המטרות החשובות ביותר. החלפת הדמויות בזמן אמת חזרה למשחק, ותאפשר שימוש וניצול של כל הדמויות הזמינות.

לשחקנים ששיחקו את המשחקים הקודמים בסדרה אולי תהיה את האפשרות למשוך מידע מהמשחקים הקודמים על מנת ליצור קו של המשכיות על ההחלטות והבחירות שנעשו במשחקים הקודמים – כמו שעשו עם סדרת Mass Effect, למשל. למרות שאפשרות זו עדיין לא מגובשת, Bioware אומרים שהם בודקים את האופציה. כך או כך, אפשרויות בחירה תמיד היו גורם משמעותי בסדרת Dragon Age, ועכשיו Bioware אומרים כי החלטות שתיקחו במהלך המשחק ישנו דרסטית את התקדמות העלילה שלכם ואת האויבים שיצא לכם לפגוש.

Dragon Age: Inquisition יגיע אל ה-PC,Xbox 360, PS3, Xbox One ו-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:40 08.08.2013 | sorce sorce

    אם המשחק יהיה יותר כמו המשחק הראשון מהשני אני כבר מזמין אותו ^^
    מהמשחק השני שיקחו רק את הצורת קרבות וישלבו אותה. את האינטרקצייה עם הדמויות אני רוצה כמו הראשון

  2. 2

       | פורסם ע"י