הרשמה

Microsoft מבטלת את הדרישה של ה-XO ב-Kinect

חברת הענק התחרטה בעקבות חששות הצרכנים לפרטיותם

מיקרוסופט החליטה לעשות עוד שינוי ב-Xbox One, קונסולת הדור-הבא שתירש את ה-Xbox 360. אחרי שאמרו בחודש מאי כי מצלמת ה-Kinect תצטרך להיות מחוברת כל הזמן על מנת שהקונסולה תפעל, עכשיו Microsoft הכריזה שקיימת האפשרות לנתק אותו מהחשמל בזמן השימוש ב-Xbox One. שינויים דרסטיים על שיטת הפעולה של ה-Xbox One הוא משהו ש-Microsoft כבר התרגלו אליו. זאת תהיה הפעם השניה מאז הצגת ה-Xbox One ש-Microsoft משנים את גישתם. בחודש האחרון הודיעו ב-Microsoft כי לא תצטרכו חיבור של 24 שעות לאינטרנט כדי לשחק בה, זאת אחרי התגובות השליליות שקיבלה החברה במהלך כנס E3 השנה.

בשיחה עם IGN, מארק ויטן אמר: "כמו האונליין, הקונסולה עדיין תעבוד אם ה-Kinect לא מחובר, אבל לא תוכלו להשתמש בפיצ'רים מיוחדים שפועלים רק עם החיישן". כשנשאל "כמה" כבוי יהיה ה-Kinect, ויטן הגיב: "כבוי לגמרי...תוכלו לכבות לגמרי את החיישן בהגדרות המכשיר שלכם. במצב זה החיישן לא יאסוף שום מידע. כל פונקציה הנשענת על קול, תנועה ומחוות ידיים לא תעבוד. תוכלו להפעיל את החיישן בכל מצב בקלות דרך מסך ההגדרות, ואם נכנסתם למשחק הדורש חיבור Kinect כמו Kinect Rivals, תקבלו הודעה המודיעה לכם להפעיל את החיישן אם תרצו להמשיך".

עכשיו לשאלה האמיתית - אם המשתמשים לא יצטרכו להשתמש ב-Kinect כדי להפעיל את הקונסולה, האם Microsoft ימכרו באנדלים ללא ה-Kinect? כנראה שלא. ב-Microsoft נאמר שלמרות שהם שינו את הדרישות, ה-Kinect, עדיין הכרחי ומשולב בתוך ה-Xbox One . בתור זה שיש לכם אותו כחלק מובנה, מפתחי משחקים יוכלו להחדיר את השימוש של קול ותנועה על מנת ליצור את חווית המשחק הנוחה ביותר שאפשר להציע. למרות שהמצלמה יצרה פער של 100$ בין מחיר ה-Xbox One למחיר ה-PlayStation 4, היא מאפשרת למפתחים להסתכל על ה-Kinect כמובנה מאליה כמו השלט או כרטיס המסך של הקונסולה, ומבחינה זו אולי זה דווקא עדיף שה-Xbox One ומצלמת ה-Kinect ישארו ביחד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:44 13.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    יש משהו שהוא כן סגור שיהיה בקונסולה הזאת.

    חחח
    שהחברה הזאת תחליט כבר מה היא עושה עם הקונסולה שלה.

  2. 2

    21:35 13.08.2013 | Idanrox124 Idanrox124

    בחיים לא קונה יותר משהו עם השם XBOX עליו,מייקרוסופט המיץ של הזבל,סוני עשו את כל זה עוד בהתחלה ולא דרשו שום דבר. מי רוצה בכלל לשלם 100$ על החלפת פרופילים ופקודות קוליות..?

  3. 3

       | פורסם ע"י