הרשמה

המולטיפלייר של CoD:Ghosts נחשף

מצבי משחק חדשים, מפות חדשות והמון אקשן

מזל טוב לחובבי Call Of Duty. הקדימונים שהוצגו ב-Livestream השבוע, הועלו לרשת עם מספר תמונות מסך מרשימות במיוחד.

ארבעת הסרטונים שעלו מציגים סרטון אחד של Multiplayer, סרטון שני של משחק מלחמה ברשת בשם "Cranked", סרטון שלישי במציג תכונה חדשה המשולבת במשחק בשם "Clan Wars" והסרטון הרביעי והאחרון של 17 דקות שמסקר הכל החל מ-Character Class, התאמה אישת של דמויות וציוד ועד Squads Mode. החדשות הטובות ביותר הן שהמצב האונליין מקבל סוף סוף את המייקאובר שהיה כל כך זקוק לו. אריק הישברג, מנכ"ל Activision, אפילו הודה שלא נעשה שום שינוי משמעותי לשיטה מאז Call of Duty 4: Modern Warfare, ועם המתחרה Battlefield 4 שממשיך להיראות יותר מרשים ומהנה מ-Ghosts – נראה שהגיע הזמן לעשות משהו חדש ומרענן כדי לא לאבד את השחקנים.

בסה"כ, הוכרז שב-Ghosts אנו נקבל 7 מצבי משחק חדשים, 30 נשקים חדשים ועוד מגוון פיצ'רים החל מקסטומיזציה פרטנית יותר לדמות שלנו ועד תמיכה במכשירים ניידים. גם העולם והמפות כבר לא יהיו "סגורים" כמו שהם היו במשחקים הקודמים, וכעת המפות יהיו הרבה יותר דינאמיות – נוכל לעשות חור בקיר כדי לקבל חרך ירי או לנצל לטובתנו סכנות כמו ערימות של בולי עץ – אותם נוכל לגלגל אל עבר האויב עם פיצוץ מדוייק בזמן הנכון. אחד הדברים היותר מסקרנים מתוך כל החידושים הוא מצב המשחק Cranked, שכמו הסרט עם אותו השם – גורם לאנשים למות אם רמת האדרנלין שלהם יורדת לרמה נמוכה מדי. שחקנים יהיו חייבים להרוג בכל פרק זמן מסוים, אחרת הם פשוט יתפוצצו באופן ספונטני. המצב הזה ישים סוף לקמפרים ויהפוך את המשחק להרבה יותר מהיר וזורם.

Call of Duty: Ghosts יגיע אלינו ב-5 בנובמבר עבור ה Xbox 360, Playstation 3-והמחשב האישי. המשחק צפוי להגיע גם לקונסולות הדור הבא בסמוך למועד ההשקה של הקונסולות בנובמבר\דצמבר השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:24 16.08.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    האמת שנראה ממש טוב, אהבתי גם את הרעיון ב SINGLE שאתה הולך לשחק עם כלב, יש מצב שאני שם עין על המשחק.

  2. 2

    02:11 17.08.2013 | --SuRFeR-- --SuRFeR--

    אני מעריץ מושבע של BF, השנה נראלי שהם באמת הצליחו. נראה טוב!

  3. 3

    22:56 17.08.2013 | bolter21 bolter21

    עכשיו נזכרתם

  4. 4

       | פורסם ע"י