הרשמה

האם סוני תשיק דגם חדש ל-PS Vita?

לפי השמועה, ההכרזה צפויה להגיע בחודש הקרוב

דגם חדש ל-PS Vita? לפי שמועה בעיתון היפני Tokyo Keizai, סוני מתכננת להשיק בקרוב גרסה חדשה לקונסולה הניידת המדשדשת, ולפתור הרבה בעיות עיצוביות שצפו מאז השקת הקונסולה בשנה שעברה. הסרת הלוט צפויה להתרחש עוד לפני כנס TGS שיתקיים בין ה-19-21 לספטמבר, כלומר בחודש הקרוב. אם זה אכן המצב, יתכן שכנס TGS יביא איתו את ההשקה הרשמית של הדגם החדש.

לפי הדיווח, הדגם החדש יגיע עם מסך מוגדל של 6.3", בהשוואה לגודל הנוכחי של 5". המסך המוגדל לא יגיע עם רזולוציה גבוהה יותר אלא ישמור על הרזולוציה השינה של 960x554. בנוסף, תוכפל כמות זיכרון ה-RAM, מ-512 מגה ל-1 ג'יגה, על מנת לאפשר ליותר תוכניות לעבוד ברקע. העיצוב החדש צפוי להיות נוח יותר ולשאול את הסגנון הויזואלי של ה-PS4. אחרי הכל, לסוני יש הרבה תוכניות לגבי החיבור המיוחד של ה-PS4 וה-PS Vita, ואולי הקונסולה הביתית החדשה תיתן לנו סיבה טובה לקנות גם את האחות הקטנה והניידת. שני הדגמים יפעילו משחקים עם אותם ביצועים בדיוק, כך שלבעלי הדגם ה"ישן" אין מה לדאוג – לא תצטרכו להחליף לדגם החדש כדי לשחק במשחקים הכי חדשים.

כיום הקונסולה הניידת של סוני נאבקת במכירות וסובלת ממחסור חמור במשחקים מוצלחים, אבל האם דגם חדש וסקסי הוא מה שה-Vita באמת צריכה כדי להגיע לליבם של הצרכנים? אולי הכנסים הקרובים – Gamescom בסוף השבוע הזה ו-TGS בחודש הבא, יביאו איתם כמה הכרזות חדשות שיתנו קצת תקווה לקונסולה הנאבקת.

מה דעתכם על השמועה? האם סוני עושה בשכל עם השקת הדגם החדש? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:55 18.08.2013 | Idanrox124 Idanrox124

    עדיף משחקים חדשים... 10 אקסלוסיבים מוצלחים שינצלו את הפוטנציאל של הקונסולה והיא קמה לתחיה כמו ישו

  2. 2

    10:00 19.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    אם הם יעשו רימייק ל THE LAST OF US לקונסולה הזאת המכירות יקפצו

  3. 3

       | פורסם ע"י