הרשמה

EA מחזירה לכם כסף

קניתם משחק והתחרטתם? אולי תוכלו לקבל את כספכם בחזרה!

תקדים מרעיש קרה היום בזירת הפלטפורמות הדיגיטליות, ודווקא מהמקום הפחות צפוי. EA התחילו היום (שלישי) בתוכנית החזרת משחקים חדשה בשם "Origin Great Game Guarantee". התוכנית תאפשר לכם לקבל החזר מלא על משחק שרכשתם, לא משנה מאיזה סיבה החלטתם שהוא לא בשבילכם.

ההחזר כמובן כרוך בתנאים מסוימים: אם עברו 24 שעות מההרצה הראשונית של המשחק, 7 ימים מאז שרכשתם אותו, או 7 ימים להשקת המשחק במקרים של הזמנות מראש, בהתאמה לאחד משלושת התנאים.

התוכנית החדשה כרגע כוללת משחקים של EA בלבד שנקנו דרך החנות של Origin. אם קניתם משחק דרך משווק או חנות שונה, תצטרכו לדעת את שיטת ההחזרה שלהם לקבלת החזר כספי.

למרות ההגבלות המסויימות, EA לא יסבכו לכם את הדרך לקבלת ההחזר הכספי. כדי לדרוש החזר כספי כל מה שתצטרכו ככל הנראה יהיה להיכנס להיסטורית ההורדות שלכם, לבחור במשחק שאתם מעוניינים להחזיר, ללחוץ על הלינק המתאים ולענות על מספר שאלות המעוניינות לדעת למה המשחק לא התאים לכם.

תוכנית ההחזר החדשה עלתה כרגע ב-20 מדינות(ישראל לא כלולה בהן), אך תהיה זמינה לכל הטריטוריות בה החנות של Origin עובדת בסוף חודש ספטמבר יחד עם מספר שיפורים ש-Origin הבטיחו. בנוסף, לאחרונה Origin קיבל סוף סוף תמיכה במחשבי MAC. ביחד עם הדיל המטורף שנותן לנו משחקים בשווי 200$ בכמעט-חינם, עושה רושם ש-EA מנסה לקחת את Origin לרמה הבאה. Valve, מאחורייך!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:14 20.08.2013 | TheHunter159 TheHunter159

    חחחחחחח

  2. 2

       | פורסם ע"י