הרשמה

GTA V: מה מחכה לנו בגרסאות האספנים?

נשקים, בגדים, מכוניות ועוד

Rockstar שיחררו עדכון על GTA V שמסביר את ההטבות הדיגיטליות שיגיעו למי שהחליט להשקיע קצת יותר ולקנות את אחת מ-2 גרסאות האספנים. קיימות שתי גרסאות פרימיום למשחק: ה-Special Edition (גרסה מיוחדת) במחיר של 80$ וגרסאת האספנים (Collector's Edition) במחיר מופרע של 150$. שתי החבילות מגיעות עם שלל בונוסים פיזיים כמו מארז קשיח למשחק, מפה ענקית של Los Santos, כובע מיוחד וכו', אבל באנו לדבר דווקא על התוכן הגיטילי שנוסף למשחק. אז איזה בונוסים נקבל בתוך המשחק על הרכישה היקרה?

נשקים נוספים:

לא משנה באיזו גרסה בחרתם מבין הגרסאות המיוחדות, בחנויות הנשק Ammu-Nation תמיד תוכלו למצוא זוג נשקים ללא תוספת תשלום, ה-0.5 קליבר ורובה הציד. בנוסף לזמינות התמידית שלהם בחנות, תוכלו לשפר או לאבזר לכם את הנשקים עם אפשרויות לשינוי סקינים וכדומה. הפטיש יהיה זמין ככלי נשק ידני.

קוסטומיזציה – בגדים ועוד:

אם תחליטו להחליף בגדים באחת מהחנויות בלוס סנטוס או בליין קאונטי, תוכלו תמיד להנות מהנחה ראשונית של 20% ותזכו לגישה לאביזרים מיוחדים בחנויות או אפילו בארון הביתי שלכם. כל דמות תקבל חליפה נוספת, חולצה, קפוצ'ון ומכנס, תסרוקת, שיער פנים וקעקוע.

דמיות בלעדיות ל-GTA Online: גרסאת האספנים בלבד.

GTA Online המציא את סגנון המשחק מרובה המשתתפים מחדש לגמרי, כאשר בניית הדמויות מסתמכת על רעיון המורשת והשורשים. בנוסף למצבים מרובי המשתתפים המוכרים, תהיה לכם עכשיו את האפשרות לחיות את החיים ה"נורמטיביים" של השחקן שלכם, וללהטט בין פשע לחיי משפחה רגילים. כל זה יהיה זמין לכל השחקנים, אך גרסאת האספנים תגיע עם דמויות בלעדיות מהמשחקים הקודמים: ניקו בליק(Niko Bellic) מ-GTA IV, ואת מיסטי(Misty) וקלוד(Claude) מ- GTA III.

שיפור יכולות מיוחדות:

לשלושת הדמויות הראשיות: מייקל(Michael), פרנקלין(Franklin) וטרוור( Trevor), יש יכולות מיוחדות שאפשר להפעיל אותם כאשר מד היכולות של השחקנים מגיע אל המקסימום. מייקל הצלף יכול להאט את הזמן כאשר נלחם עם אייבים, דבר היכול להקל עליו לצלוף באויביו. פרנקלין יכול לחדד את הרפלקסים ואת זמן התגובה שלו בזמן נהיגה ובכך להצליח להימלט ממצבים בעיתיים. והאחרון הוא טרוור, סוציופת עם שינוי מצבי רוח קיצוניים. הוא יכול להיכנס למין מצב של מאניה בו הוא סופגרק 50% מהנזק ופוגע פי 2 יותר חזק באויביו. כל היכולות האלה אמנם יהיו זמינות לכל השחקנים, אך רוכשי גרסאות האספנים יכולו להנות מ-25% טעינה מהירה יותר מד היכולת וכך להשתמש בהן לעתים יותר תכופות.

מטוס פעלולים:

תוכלו להנות מחמש משימות מיוחדות עם מטוס הפעלולים המיוחד של GTA V. כל נסיעה שבוצעה כהלכה תשפר את יכולות הטיסה של הדמות שאיתה עברתם את המשימה. תוכלו גם להשוות זמנים עם חברים ולבדוק מי הטייס הטוב מכולם.

מכוניות מיוחדות:

בגרסת האספנים תוכלו למצוא מוסך ייחודי במינו שמגיע עם ה-CarbonRS, אופנוע שטח ואת ה-Hotknife, רכב משופר משנות ה-30. בנוסף תקבלו את ה- Kamelion, הרכב החשמלי שכל חובב סביבה מפנטז עליו.

GTA V יגיע ל-Xbox 360 ול-PS3 ב-17 לספטמבר, ואנחנו עדיין מחכים בתקווה לחדשות על גרסאת המחשב החמקמקה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י