הרשמה

Splash Damage הכריזה על Extraction

משחק יריות ברשת שיקח אותנו אל לונדון הפוסטאפוקליפטית

Nexon America, הסטודיו המתמחה במשחקי רשת מרובי משתתפים, הכריז היום על המשחק הבא שהוא מפתח - Extraction. המשחק שפותח ע"י Splash Damage ומופץ ע"י Nexon America, יהיה משחק יריות בגוף הראשון ברשת ויהיה זמין בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד.

Extraction, שנקרא בעבר Dirty Bomb, משלב בין חשיבה טקטית, אקשן תמידי, מגוון דמויות שתוכלו לבחור לשחק בהן ויריות מגוף הראשון. שחקנים יוכלו לבחור בין מספר רב של תפקידים בשדה הקרב, יכולות מיוחדות, לגוון בין סגנונות תקיפה ועבודת צוות במטרה למנוע מהיריבים נצחון.

המשחק מתרחש בלונדון כמו שלא הכרנו. לאחר התקפה רדיואקטיבית מסתורית על העיר, לוחמי יחידות עילית ושכירי חרב מכל האזור מתאחדים ביחד ומנסים להוציא מידע לגבי אותה תקיפה מסתורית על העיר. Extraction מציע משחק הוגן ומיוצב בעזרת ECHO, מערכת יצוב ואנליזיה חדישה.

"אנחנו מושפעים מהתשוקה שיש לאנשים ב-Splash Studios ויש לנו כבוד עצום לוותק שיש להם עם משחקים מרובי משתתפים. השילוב המרענן של Extraction בין אקשן קבוצתי לניהול טקטי של קבוצה מספק את מה ששחקני ה-PC רוצים ומצפים לו". אלה היו דבריו של מין קים (Min Kim), מנכ"ל Nexon America.

לסטודיו הלונדוני Splash Damage יש כבר שנים של ניסיון בעבודה במשחקי אונליין. בין הכותרים שבהם הסטודיו עבד תוכלו למצוא משחקים כמו Quake: Enemy Territory ו-Brink.

Nexon America ו-Splash Damage יחשפו לראשונה את המשחק שלהם בכנס Penny Arcade Prime בסיאטל בין ה-30 לאוגוסט וה-2 לספטמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י