הרשמה

Garden Warfare מקבל טריילר חדש

מוכנים להיכנס לעולם של Plants Vs Zombies?

אם היינו צריכים לבחור משחק אחד שהצליח להפתיע אותנו בכנס E3, הבחירה היתה מובנה מאליה – Plans vs Zombies: Garden Warfare! הרי מי חשב שכותר האסטרטגיה הקז'ואלי יפרוץ את כל המחסומים ויהפוך למשחק יריות טקטי מגוף שלישי?

אם בהתחלה חשבנו שנוכל לשחק רק עם הצמחים, השבוע אנו מקבלים טריילר חדש שחושף בפנינו כמה מהתפקידים השונים של קבוצת הזומבים. מאחר ומדובר במשחק תחרותי ברשת, בתחילת כל משחק נצטרך לבחור האם אנחנו משחקים בקבוצת הזומבים או קבוצת הצמחים, כאשר לכל קבוצה יכולות שונות וסגנון משחק אחר לגמרי.

לפי הטריילר, לכל תפקיד (קלאס) יהיה נשק משלו ושלוש יכולות מיוחדות. בין התפקידים השונים של הזומבים נלמד להכיר את החייל (Soldier) המסוגל לשגר טילים ולפוצץ רימוני עשן; את שחקן הפוטבול (All-Star) המסוגל לשגר את כדור הפוטבול למרחקים ארוכים ולפגוע בדיוק במטרה; ואפילו את המדען, המסוגל ליצור תחנות ריפוי ניידות או להפוך את אחד הזומבים הרגילים לבוס אימתני וקשה להריגה.

Plants vs Zombies: Garden Warfare יגיע אלינו במהלך 2014 ויושק בהתחלה רק ב-Xbox One עד שתיגמר תקופת הבלעדיות. לאחר מכן, סביר שנראה את המשחק גם ב-PS4 וב-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י