הרשמה

הדגם החדש של ה-PS Vita: רק ביפן

האם הדגם המשופר לעולם לא יגיע למערב?

סוני הודיעה היום כי ה-PS Vita 2000, הדגם המשופר של ה-PS Vita שהוכרז השבוע ביפן, לא מתוכנן כרגע לצאת במערב. בהצהרה לאתר IGN, סוני מסרו כי הם "בודקים את כל האופציות עבור ה-PS Vita 2000", וכי לחברה "אין מה להכריז כרגע בכל מה שנוגע לשוק האמריקאי". יכול להיות שכל מה שצריך במקרה הזה זה קצת סבלנות, אבל אחרי ההכרזות המלהיבות של ה-Vita החדשה והסטרימר\קונסולה PS Vita TV - מעריצי סוני במערב מחכים לפירור המידע שישר על השקת שני המוצרים החדשים גם במערב ולא רק לקהל היפני.

ה-PS Vita 2000  תהיה קלה ודקה יותר מהדגם הישן, תגיע עם מסך LCD במקום מסך ה-O-Led שצורך יותר חשמל, ותכלול זיכרון פנימי מוגדל מ-512 מגה ל-1 ג'יגה, מה שיאפשר יותר מקום לשמירות של משחקים ויותר תוכניות שפועלות ברקע. הדגם החדש יושק במגוון צבעים עם תג המחיר החדש של 200$, אחרי הורדת המחיר האחרונה מ-250$.

בסרטון למטה: ההכרזה של ה-PS Vita 2000 מתחילת השבוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:01 11.09.2013 | Caboose Caboose

    טעות בידך- מסך הOLED צורך משמעותית פחות אנרגיה ממסך הLCD בעקבות כך שהוא מכבה נורות לד בכדי להציג את הצבע שחור בעוד שבמסך LCD כל הנורות דלוקות תמיד...
    אני לא יודע מאיפה בדיוק הם הוציעו עוד שעת עבודה שלמה-סביר להניח שמדובר בעיקר בשינויים פנימים בלוח האם ובשיטת העבודה שלו והעובדה שיש בדגם זה יותר RAM( שמעניק יותר מרחב לתוכנות לעבודה ועל כן מוריד את טמפרטורת המכשיר מעט)

    בכל מקרה, בהנחה שהיא לא תהיה זולה יותר משמעותית מהPS Vita 1000 השדרוג אינו מומלץ עקב שמדובר בתצוגה פחות חדה וצבעים פחות בהירים ויפים. ליפנים אכפת יותר מתוכן (משחקים מוזרים ביותר) ופחות משנה להם על איזו איכות מסך זה יוצג- לנו לשוק המערבי זה כן משנה וכנראה זה למה יקח הרבה זמן עד שנראה את הPS Vita 2000 באזור אם בכלל.

    אם אתם תוהים האם משחקים יעבדו טוב יותר על הVITA החדשה אז גם השארו רגועים -מדובר בשדרוג שאולי יגביר את המולטי טסקינג בלבד אך בפעולות משחקים -לא תראו הבדל (מערכת ההפעלה משהה\סוגרת את כל האפליקציות בשעת משחק וכל המשחקים מפותחים עם 512M RAM במחשבת תחילה.

    בקיצור - כקונסולת משחקים ניידת - אני מעדיף את הPS Vita 1000 וגם אתם צריכים...

  2. 2

    17:06 11.09.2013 | Caboose Caboose

    טעות גם בידי - דיברתי על זכרון RAM כשראיתי שהתכוונת לזכרון אחסון ...אז סליחה ו:
    א.-עוד סיבה לא לקנות את החדשה כי שדרוג ל1 ג'יגה זה בדיחה וזאת יודע כל מי שהוא בעליהם של הקונסולה הזו -עדיין צריך להוציא סכום לא מבוטל על כרטיסי זכרון של סוני בלבד...
    ב. מבחינת משחקים - לא יהיה בכלל שיפור באופן ודאי.

  3. 3

       | פורסם ע"י