הרשמה

Dragon Age: Inquisition - לא משחק "עולם פתוח"

כמו קודמיו, המשחק יהיה מחולק לאיזורים

המפתחת BioWare כבר הספיקה להשוויץ בעולם הרחב של Dragon Age: Inquisition, אבל לאחרונה התגלה כי המשחק כלל לא יתרחש בעולם פתוח בו כל האפשרויות נמצאות בידיים שלנו. במקום, Inquisition יהיה דומה למשחקי Dragon Age הקודמים ויהיה מורכב מאיזורים שונים אליהם נוכל להגיע ממפת העולם. אם אתם עדיין תוהים מה לעזאזל ההבדל, תחשבו על זה ככה: משחק עם עולם פתוח צריך להיראות כמו Skyrim או GTA – הוא נותן לנו את האפשרות להגיע לכל פינה ולעסוק במגוון דברים לצד העלילה הראשית. להבדיל, משחקים שמחלקים את המפה לאיזורים כמו Diablo או Baldur's Gate, מתמקדים בדרך כלל על התקדמות עלילתית ולוקחים את השחקן בכל פעם לאיזור קשה\מתקדם יותר במשחק.

כמובן שזה לאו דווקא דבר רע – מבנה העולם השמרני יותר יאפשר למפתחים להתאים את התוכן לשחקן ולתת את ההרגשה שכל קווסט, גם הוא משני, תורם להתפתחות העלילה והדמויות. בראיון עם Rock Paper Shotgun, נמסר מ-BioWare כי Inquisition הוא משחק המחולק לאיזורים, מה שאומר שאתם תגיעו ממקום למקום בעזרת מפת העולם. אתם תחקרו את חתיכת היבשת העצומה בו המשחק מתרחש. וכל איזור במשחק פותח עם כוונה ומטרה מסוימות. יש סיבה לשחקן להגיע לשם. זה יתקשר לעלילה הראשית וגם אם לא, זה יתקשר לעולם עצמו ויתחשב בדמויות. 'יש כאן אויבים שלי והם מאוד פעילים באיזור הזה – מעניין למה', דברים בסגנון הזה".

למרות שעל פניו זה נראה כאילו עיצוב העולם הוא מוגבל מדי, BioWare נחושה להביא לנו את חווית הגילוי, ולא להוביל אותנו יד-ביד אל הצעד הבא במסע. יש לזכור ש-BioWare לא חדשה בעסקי משחקי התפקידים: היא אחראית על חלק ממשחקי ה-RPG הטובים ביותר שנראו אי פעם כמו Baldur's Gate, Neverwinter Nights ו-Mass Effect. כעת נותר רק לקוות ש-Inquisition יהיה משחק תפקידים מוצלח ולא אכזבה אדירה כמו Dragon Age II.

Dragon Age: Inquisition יגיע ל-PS3, PS4, Xbox One, Xbox 360 וה-PC עוד מספר חודשים, בסתיו של 2014.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:59 11.09.2013 | gmonster gmonster

    אחרי קריאת הכותרת-'לא משחק "עולם פתוח"' אני-"ושזה יהיה כך! כי לא רוצה אותו בתור אחד שמושפע 100 אחוזים מTES למרות שELDER SCROLLS זאת אחלה סדרה של משחקי תפקידים אבל DRAGON AGE זה DRAGON AGE!.
    אחרי הקריאה: מה שאני מקווה מהמשחק זה שתהייה עלילה טובה כי לפי הגיימפלאיי שהראו הוא נראה טוב ורואים שהם חזרו קצת למקורות ORIGINS בקרבות.

  2. 2

       | פורסם ע"י