הרשמה

במאי "סטארטרק: האויב שבפנים" מאוכזב מהמשחק

"בטוח לא תרם לסרט ואולי אפילו גרע ממנו" לדבריו

כמו שסרטים המבוססים על משחקים נועדו לכישלון, כך קורה בדרך כלל גם במצב ההפוך – כשיש משחק המבוסס על סרט. אם אתם מחפשים דוגמא טובה לכך, פשוט תסתכלו על המשחק Star Trek: Into Darkness – שקיבל ביקורות לא אוהדות בלשון המעטה והצליח לאכזב את אחד הבמאים הגדולים בתעשיה.

ג'יי ג'יי אברמס (J.J Abrams), במאי הסרט "סטארטרק: האויב שפבנים", התראיין במהלך השקת הDVD- של הסרט וסיפר לאתר GamerHub עד כמה המשחק לא עמד בציפיות שלו: "עבורי, המשחק היה משהו שבאמת היה יכול לתרום לסרט ולסדרה... זה היה משהו שהיינו מעורבים בו מתחילת הדרך, ואז הבנו שזה לא הולך למקום שרצינו אז יצאנו מזה". אברמס כנראה התכוון לפוטנציאל הגדול של המשחק – לא רק מבחינת תקציב אלא מבחינת עלילה ודמויות. אחרי הכל, המשחק קיבל את צוות המדובבים הכי טוב שהוא היה יכול לרצות – קאסט השחקנים המלא של הסרט.

"זה משהו שפגע בי אישית מפני שעבדנו כל כך קשה על הסרט, ואז המשחק הגיע ומיד קיבל ביקורות גרועות בכל העולם". נראה שאברמס כועס לא רק על כך שהמשחק קיבל ביקורות גרועות אלא על כך שהוא היה יכול להיות הרבה יותר עבור הסרט והסדרה, ובסוף סיים בתור כותר ירוד ש"בטוח לא תרם לסרט, ואולי אפילו פגע בו".

הראיון המלא בסרטון למטה. מה אתם חושבים על המשחק Star Trek: Into Darkness? האם אברמס כועס בצדק או שאולי המשחק לא כל כך גרוע אחרי הכל?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:55 15.09.2013 | Tosh Tosh

    הוא בטח אמר לעצמו משהו בסגנון של:
    "צריך יותר פיצוצים!!!
    יותר Lens-flare!"

  2. 2

    19:09 15.09.2013 | SpectaculR SpectaculR

    youknow

  3. 3

       | פורסם ע"י