הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על Deep Down

לעולם לא נבקר באותו מבוך פעמיים

שבוע לפני כנס TGS, יושינורי אונו (Yoshinori Ono) מחברת Capcom, החליט לזרוק לנו כמה פירורי מידע בנוגע לפרויקט החדש והמסקרן שלהם לדור הבא, Deep Down. המשחק משלב אלמנטים משני משחקים בולטים – Dark Souls ו-Soul Sacrifice, וצפוי לצאת בשנה הבאה בלעדית ל-PS4.

למרות שחומרים קודמים על המשחק הראו לנו שריונות, חרבות ומבנים מאבן – התברר כי המשחק מתרחש בכלל בשנת 2094 בעיר ניו יורק, אך נוכל גם לחזור בזמן אל אותם מקומות שראינו בטריילרים השונים.

אותם שחקנים החוזרים בזמן נקראים עורבים (Ravens), קבוצת אנשים בעלי כוחות מיוחדים המסוגלים לנוע בזמן. אותם עורבים לאו דווקא חוזרים אחורה בזמן, אך הם מסוגלים לקרוא מחשבות של אנשים ולשמוע קולות מהעבר. הם נשלחים לתקופת זמן מסוימת ומשתמשים בנתונים שהם אספו כדי לדעת את הרקע אל התקופה אליה נשלחו.

"כעורבים, השחקנים יתקדמו במבוכים ויחקרו. יש אלמנט כלשהו של "רגש" במשחק; ישנם מבוכים מסוימים בעבר אשר תואמים לרגשות האדם. כאשר אתה קורא מפסל האבן ונכנס אל תוך המבוך, דברים כמו מחשבות מהעבר וטינות יפוזרו בכל האזור. אם תבחרו לגעת באותם מחשבות, הן יכולות לקרוא את זכרונות העבר."

"אנחנו קוראים ל-Deep Down, משחק תפקידים וקריאת זכרונות, אבל מילים אלה גם מסכמות את המהות של המשחק: 'קריאת רגשות' או 'ידיעה של העבר'. אחת הנקודות החזקות ביותר של Deep Down, היא התחדשות במבוכים. לא תראו את אותו מבוך פעמיים."

חזותית המשחק יראה טוב יותר וגיע כמעט לרמה של פוטו-ראליזם. לדברי אונו, נראה אפילו לכלוך מצטבר על נשקים ולבוש. בנוסף, הודות למהירות העיבוד 'הלא הגיונית' של ה-PS4, החלודה והעובש לא סתם מופיעים על הנשק אלא הם מופיעים בהתאם לסביבה בה השחקן נמצא."

"בבסיס שלו, Deep Down הוא משחק רשת. חלק בלתי נפרד מה-PS4 הוא הרשת והנגישות לרשת. אנחנו מקווים שנוכל להעלות את המשחק כמה שיותר מהר וללא בעיות ככל האפשר."

תוכלו לשחק ב-Beta של המשחק קצת אחרי היציאה של ה-PS4, אם כי אין תאריך רשמי כרגע. אתם מוזמנים לצפות בטריילר האחרון שיצא למשחק לפני כשבוע, אבל אנחנו לא יכולים להבטיח שתבינו מה הולך שם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י