הרשמה

Final Fantasy Agito – סרטון משחקיות חדש נחשף

עדיין לא ברור האם ומתי המשחק יגיע למערב

כל חובב משחקי-תפקידים שמכבד את עצמו מכיר את הסדרה המצליחה Final Fantasy, שנמצאת איתנו עוד משנות השמונים המאוחרות וממשיכה לייצר משחקים עד היום. רוב המשחקים המשמעותיים בסדרה עשו את המעבר מיפן למערב, אך משום מה – אחד המשחקים הכי מצליחים של הסדרה מאז Final Fantasy VII נשאר בגבולות יפן ולא כיבד אותנו בנוכחותו. Final Fantasy Type-0 (שהוכרז בתור Final Fantasy Agito והחליף את שמו) יצא ל-PSP לפני שנתיים ולא קיבל את ההמרה למערב, אך אולי יזדמן לנו לשחק בממשיך הדרך שלו – Final Fantasy Agito שיגיע ל-iOS.

היום אנחנו מקבלים סרטון משחקיות ראשון ל-Agito שמציג בפנינו את הגרסה היפנית של המשחק. בסרטון אנו יכולים לראות את הממשק, העולם וכמובן את הקרב. למרות שכל הטקסט הוא ביפנית, הסרטון מראה לנו שמדובר באחד המשחקים היותר מושקעים שנעשו לפלטפורמות המובייל ולפי הסגנון שלו – בהחלט נראה שחובבי משחקי התפקידים היפניים ומעריצי Final Fantasy ירגישו בבית עם Agito.

Final Fantasy Agito נמצא כעת בפיתוח ב-Square Enix וצפוי לצאת כרגע רק ביפן, אם כי Square מסרו שהמשחק "בהחלט יותאם לאיזורים נוספים". אולי כחלק מהצהרת הכוונות שלה, Square אף תבעה סימן מסחרי באירופה לכותר החדש והבהירה לקהל המעריצים מחוץ ליפן שיש למה לצפות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י