הרשמה

Battlefield 4 – סרטון חדש חושף את התאמת הנשק

נוכל לעצב את כלי ההרג האהוב עלינו כך שיתאים בדיוק לנו

עם ההשקה ההולכת וקרב, הפרטים על Battlefield 4 ממשיכים להגיע בקצב גבוה והפעם אנחנו מקבלים הצצה למערכת התאמת הנשקים החדשה והאפשרויות הרבות הטמונות בתוכה. כבר ראינו סרטון דומה בתחילת החודש, אבל הפעם אנחנו שומעים מהמפתח עצמו מהן בדיוק האופציות שלנו ועד כמה המערכת הזו רחבה. הסרטון פורסם במסגרת "FTW", תכנית ה-YouTube הרשמית של EA.

מערכת ההתאמה של Battlefield 4 היא עליית מדרגה רצינית ממה שראינו במשחקים הקודמים, וכעת אנחנו יכולים לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של תוספות, שיפורים וכמובן צבע בשביל לתת את הטאץ' הסופי. בסרטון אנחנו יכולים לראות כעת יש לנו גישה להרבה יותר חלקים – אם אנחנו רוצים כוונת "נקודה אדומה", למשל, נוכל לבחור מתוך מגוון כוונות שכולן נותנות את הנקודה האדומה כשלכל אחת יתרונות אחרים – חלק מהכוונות יהיו כבדות יותר, חלק יהיו יותר מותאמות לטווח רחוק וכו'.

הסרטון הראה לנו גם כמה מאפשרויות הקסטומיזציה של הרכבים במשחק. נוכל לקחת כל רכב ולשנות את הנשקים והתוספות שלו לפי היעוד שלו בקרב – אם אנחנו צריכים לטפל בהרבה חיילי אויב על הקרקע, כנראה נבחר במקלעים קלים וטילים "טיפשים". לעומת זאת, אם אנחנו צריכים להתמודד עם איומים מהאוויר, כנראה ניקח מקלעי נ"מ כבדים וטילים מתבייתים. בנוסף לכל התוספות המעשיות, נוכל גם לתת לרכב או הנשק שלנו את מגע ההתאמה הסופי ולהשתמש בצבע ההסוואה האהוב עלינו. בסרטון נחשף כי ברגע שנפתח את אחד הצבעים – הוא יהיה פתוח עבור כל הנשקים והרכבים שלנו.

Battlefield 4 יושק ל-PC, PS3 וה-Xbox360 ב-29 באוקטובר ויהיה זמין ל-PS4 וה-Xbox One בתאריכי ההשקה שלהם בחודש נובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:07 24.09.2013 | ImPact Design ImPact Design

    בוקר טוב ויגיימס, כבר חודש שזה בחוץ.

  2. 2

    02:45 25.09.2013 | bolter21 bolter21

    1,
    הוצאת לי את המילים מהפה

    הם כמו ערוץ 1 עכשיו, חבל..

  3. 3

       | פורסם ע"י