הרשמה

מנכ"ל Nvidia: "הקונסולות לעולם לא יתעלו על המחשב"

הכינו לדור חדש – דור בו הקונסולות תמיד יהיו חלשות יותר מהמחשב

הבוס של Nvidia, טוני טמסי (Tony Tamasi), טוען שהקונסולות לעולם לא יגיעו ליכולות גרפיות כמו מחשבי ה-PC. בראיון שנתן למגזין PC PowerPlay ציין כי:"זה כבר לא אפשרי יותר שקונסולות יהיו חזקות יותר מאשר המחשב הביתי."

"כמובן שעם ה-Playstation הראשון וה-PS2, אותה תקופה הייתה לא כל כך טובה ל-PC. בתקופת הזמן של ה-PS2, גרפיקת התלת-מימד ממש התחילה להיכנס אל ה-PC. עד אז, 3D הייתה בחזקתן של Silicon Graphics וחברות נוספות שהיו מתעסקות עם 3D. חברות כמו Sony, SEGA ו-Nintendo יכלו להרשות לעצמן להשקיע בגרפיקת תלת מימד. למען האמת, ה-PS2 היה מהיר יותר ממחשב ה-PC."

בזמן שה-Xbox360 וה-PS3 יצאו, הקונסולות עמדו בשורה אחת עם המחשב הביתי. אם תסתכלו בתוך הקופסא של המכשירים האלה, תוכלו לראות ששניהם משתמשים בטכנולוגיה של AMD או Nvidia, בגלל שבאותו הזמן כל החידושים הגרפיים נוצרו ע"י חברות גרפיות ל-PC. חברת Nvidia הוציאה מעל 1.5 ביליון דולר כל שנה כדי לחקור ולשפר את התחום הגרפי, במשך כל שנה, ובמהלך עשר השנים הקרובות נוציא כביכול מעל 10 מליארד דולר בתקופת חיי המדף של הקונסולות."

"Sony ו-Microsoft פשוט לא יכולות להרשות לעצמן להוציא כאלה סכומים של כסף. אין להם את ההון והכוח להשקיע בפיתוח גרפי כמו שלאנשי ה-PC יש. אנחנו יכולים לעשות זאת בגלל המצב הכלכלי, כאשר אנחנו מוכרים את הסחורה שלנו שנה לאחר שנה."

בהתייחסות אל קונסולות הדור הבא, טמסי אמר כי הבחירה שלהם לא להתערב בקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One נבעה מכך שזה פשוט לא שווה את הזמן שלהם, ושבכל מקרה משחקים מבוססים על פלטפורמת ה-Mobile יעברו את מכירות משחקי קונסולות הדור הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:13 25.09.2013 | Hollow Hollow

    צודקים קונסולת אף פעם לא יעברו את המחשב

  2. 2

    12:25 26.09.2013 | sagimi sagimi

    לי הכי כיף לשחק במחשב מחובר לטלויזיה עם שלט של PS3, האיכות טובה יותר מהקנסולה, אבל זה דורש הרבה תכנון.

  3. 3

    12:42 26.09.2013 | lolerk53 lolerk53

    חמוד, רק שהוא לא הזכיר שכדי לעבור את הקונסולות אתה צריך לשלם יותר כסף על החומרה.
    הוא נוטה להשוות בין הGTX TITAN, כרטיס מסך שעולה לבדו 1000 דולר, לPS4, שעולה 400 דולר ואתה לא צריך יותר כלום (חוץ ממסך, אבל גם מחשב צריך מסך).

  4. 4

    16:07 26.09.2013 | amitstorme amitstorme

    הכל טוב יפה אבל,
    קונסולה היא מערכת סגורה מה שמאפשר ניצול טוב יותר של הכוח,
    חוץ מזה שמחשב הוא עסק יקר יותר, שדורש תחזוקה שוטפת (תודה לך מייקרוסופט על מערכות ההפעלה שלך)
    וכדי להנות מגרפיקה על מקס צריך להוציא המון כסף לעומת הקונסולות שהן זולות מאוד ומציגות בינתיים ביצועים דומים למחשב, ובואו גם לא נשכח שהקונסולות אפילו לא יצאו והגרפיקה תמיד משתפרת אחר- כך.

  5. 5

       | פורסם ע"י