הרשמה

Activision מסתייגת: "הדרישות שפורסמו ל-Ghosts אינן רשמיות"

אולי בכל זאת לא נצטרך לפנות 50 ג'יגה להתקנת המשחק?

אתמול דיווחנו על דרישות המערכת של Call of Duty: Ghosts למחשב, כפי שפורסמו על ידי Nvidia. בין היתר, הדרישה המפתיעה ביותר היתה השטח העצום שהמשחק תופס לכאורה – לא פחות מ-50 ג'יגה, כאשר משחק AAA ממוצע תופס היום כ-20 ג'יגה "בלבד". Battlefield 4, אגב, הציב דרישה הגיונית יותר של 30 ג'יגה.

נראה ש-Activision חטפה הרבה כעס ממעריצי הסדרה ביממה האחרונה, ביחוד על ידי אסכולת הגיימרים שלעולם לא תעדיף שלט על פני מקלדת ועכבר. כשנשאלה בטוויטר האם הדרישות אכן תואמות למציאות, קיבלנו תגובה מפתיעה: "הדרישות שפורסמו אינן רשמיות, המתינו לדרישות הרשמיות שיפורסמו בקרוב". ואנחנו חשבנו שאם Nvidia מפרסמת דרישות מערכת, היא כנראה יודעת על מה היא מדברת.

אז אם גם אתם התלהמתם על הדרישה המוגזמת של 50 ג'יגה עבור התקנת המשחק, עדיין יש את הסיכוי הקטן ש-Nvidia באמת לא יודעת מה המשחק ידרוש, או ש-Activision הבינה שעד השקת המשחק היא תצטרך להקטין את גודל ההתקנה. מה אתם חושבים על הדרישות שפורסמו? האם 50 ג'יגה עבור התקנת משחק זה יותר מדי עבורכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:11 09.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    היה ברור שאלה דרישות מגוחכות במיוחד הדרישה ל-GTX780 ככרטיס מסך מומלץ...

    PS - אנני זוכר עוד את הביקורות שייצא המשחק "מאפיה" הראשון ב-2002 והדרישת התקנה שלו הייתה 1.8 GB פנויים להתקנה אנשים היו פשוט בשוק כי לזמנו זה היה ממש המון D: אם המגמה הזאת תמשיך אז בעוד 10 שנים משחקים ידרשו יותר מ- טרבייט ו-250 ג'יגבייט בישביל התקנה של משחק ... אבל רוב הסיכויים שזה לא יקרה :)

  2. 2

       | פורסם ע"י