הרשמה

Titanfall ישים דגש על משחק מהיר וחכם

מנסים לשבור את הנוסחא של "מוות-חזרה לחיים-מוות"

אם בין כל המשחקים החדשים שיוצאים בקרוב לקונסולות הדור הבא עדיין לא מצאתם את הזמן להתלהב מ-Titanfall, זה הזמן! אין ספק שמדובר באחד ממשחקי ה-AAA המסקרנים והמבטיחים ביותר שיש לדור הבא להציע לנו בשלב הזה, ואחד האתגרים הגדולים ביותר של המפתחת Respawn היא לשבור את הנוסחא שהפכה לסטנדרט במשחקי יריות: השחקן מופיע בשדה הקרב, הורג שחקנים אחרים עד שאלה הורגים אותו, ואז השחקן מופיע שוב בשדה הקרב וחוזר חלילה. מהבחינה הזו, גם משחקי היריות החדשים Call of Duty Ghosts ו-Battlefield 4 עדיין סובלים מאותה בעיה וגישה חדשה ומרעננת עלולה לעשות את כל ההבדל עבור Titalfall.

בראיון לאתר Edge-Online, המפיק דרו מקוי (Drew McCoy) הסביר מה שונה ב-Titanfall ממשחקי היריות המוכרים – חוץ מחליפות המלחמה הענקיות כמובן. "זה לא בסגנון 'בום-אתה-מת, בום-אתה-מת', בגלל שאתה זז כל כך מהר, זה לא עניין של מי מכוון הכי מהר אלא מי הצליח לתמרן טוב יותר מהשאר. אני חושב שזו תגובה לכך שכולנו כבר מזדקנים וזמני התגובה שלנו הם לא מה שהיה פעם. אני לא רוצה לקפוץ למשחק וגלות שכל ילד בן 14 ישלוט עלי כי הרפלקסים שלו יותר טובים. אני רוצה סיכוי הוגן ואני לא רוצה להרגיש שנדפקתי אם לא קניתי את המשחק על השבוע הראשון".

לפי מקוי, הגישה של Titanfall היא לשבור את כל הדברים שעד היום ראינו כמובנים מאליהם במשחקי יריות - הרי כולם יודעים שמשחק כמו Call of Duty חייבים לקנות בשבוע הראשון בשביל סיכוי לשרוד נגד שחקנים מנוסים או פשוט כאלה עם הרבה זמן פנוי. כולנו גם יודעים שבלי רפלקסים סופר-מהירים, אי אפשר לשרוד הרבה זמן בסוג הזה של המשחקים... ובכל זאת, אם יש מפתחת שיכולה להביא משהו חדש לשולחן זו חייבת להיות Respawn, הקבוצה המוכשרת שהביאה לנו את משחקי Call of Duty לפני שזו הפכה לסדרה שנתית וקצת מביכה.

מקוי דיבר גם על אויבי ה-AI (נשלטים על ידי המחשב) שנפגוש בשלבים: "הם לא נועדו להוות תחליף לשחקנים אנושיים. הם סוג שונה של אויב, בלי כל היכולות שיש לשחקנים. הם מאוד חלשים ואחת המטרות שלהם זה להראות לשחקנים חדשים לאן הם צריכים ללכת. ברגע שהם מתחילים להילחם, הם כנראה ילחמו אחד בשני (בחיילי ה-AI של הקבוצה השניה) מפני שרוב האקשן של השחקנים עצמם יתרחש על הקירות והגגות. שחקנים חדשים יוכלו לצבור הריגות של חיילי ה-AI במקום המצב הרגיל במשחקי רשת בו הם פשוט יחוסלו".

Titanfall יגיע אלינו במהלך 2014 ל-Xbox 360, Xbox One ולמחשב אז אם חיפשתם סיבה טובה לרכוש Xbox One במקום PS4 – הנה אחת. בתור בונוס קטן, תוכלו לצפות למטה בסרטון משחקיות של 20 דקות למשחק ולהבין למה מדובר באחד המשחקים המצופים ביותר לדור הבא.

מה אתם חושבים על הגישה המרעננת של Titanfall? האם המשחק יצליח להוריד את Call of Duty ו-Battlefield מכס ה-AAA?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:44 17.10.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    עומד להיות משחק מטורף!

  2. 2

    19:06 17.10.2013 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    לא הבנתי מדוע ש"למבוגרים" יהיה פה יותר סיכוי מאשר ב COD או BF, בסה"כ זה עוד משחק עם קצב מהיר, להפך זה נראה לי משחק שלא יהיו בו יותר מדי טקטיקות או צלפים מרחוק (שזה לא רע) דווקא דיי נראה שיותר אנשים עם רפלקסים מהירים ישלטו בו, זה החיים :)
    (אני מאמין שאני דיי מהיר)

  3. 3

       | פורסם ע"י