הרשמה

Vgames ומיקרוסופט מחכים לכם ב"משחק של אנדר"!

מהן הדרכים לזכות בכרטיס ומה מחכה לכם באירוע? כנסו לפרטים

[עדכון]: לאור הביקוש הגדול והפרגון שלכם, יש לנו עוד כמה הפתעות עבורכם!

בתור התחלה, העברנו את ההקרנה לאולם הגדול יותר – מה שאומר יותר כרטיסים לחלק.

בנוסף, איחדנו כוחות עם מיקרוסופט כדי להביא לכם הפנינג משחקים מיוחד וסיבה טובה להגיע לאולם מוקדם יותר. יש לנו כמה משחקים שווים עבורכם, והמנצחים יקבלו פופקורן לקחת איתם לסרט. וזה לא הכל - השחקנים הטובים ביותר ישחקו ראש בראש והמנצח יזכה בגרסאת אספנים מיוחדת של Gears of War Judgment!

חגיגת המשחקים תתחיל ב-13:00, וההקרנה תחל בשעה ב-15:00.

במהלך השנה חילקנו לכם כרטיסים לכמה וכמה סרטים שגיימרים אוהבים כמו "קיק אס 2", "אבדון" ו-"סאטרטרק: האויב שבפנים", אבל אם יש סרט אחד השנה שבאמת ובתמים מיועד אלינו הגיימרים – זה חייב להיות "המשחק של אנדר"! כן כן, הסרט המצופה של השנה סוף סוף מגיע לאקרנים ואתר Vgames שולח אתכם להקרנה מיוחדת ווחגיגית שתתקיים ב-1.11, בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר בשעה 15:00. הפנינג של משחקים בחסות מיקרוסופט יערך במקום החל מהשעה 13:00.

במהלך התקופה הקרובה יהיו לכם המון הזדמנויות לזכות בכרטיסים: התחנה הראשונה תהיה חידון הטריויה שיתחלף פעמיים בשבוע, וכדי להגדיל עוד קצת את הסיכויים תוכלו לקפוץ לעמוד הפייסבוק שלנו – בכל יום נחלק כרטיסים במסגרת פעילויות שונות ומדי פעם אפילו נחלק כרטיסים לחברים אקראיים מהעמוד – סתם כי אתם חברים שלנו!

כל המידע בעמוד הפעילות באתר ובעמוד הפייסבוק שלנו.

עדיין לא בטוחים מה זה בכלל "המשחק של אנדר"? זהו סרט חדש המבוסס על ספר המד"ב המצליח של הסופר אורסון סקוט קארד (Orson Scott Card) שיצא לאור בשנת 1985. אחרי שזן חייזרי בשם "פורמיקס" תקף את כדוה"א והשאיר את האנושות על סף הכחדה, קם צי חלל בינלאומי שכל מטרתו היא להתכונן לגל הבא של הפלישה. בבסיס האימון המתקדם הממוקם בחלל, אוספים נערים מכל העולם ומנסים למצוא את המנהיג המיועד שיוביל את האנושות לניצחון. הסרט עוקב אחר אנדרו "אנדר" וויגין, נער מוכשר במיוחד אשר נשלח לאימון המיוחד ומוצא את עצמו תוך זמן קצר בתור ה"מועמד המוביל" לתקוות האנושות. את אנדר משחק השחקן הצעיר אסא באטרפילד (Asa Butterfield), ואליו מצטרפים בין היתר האריסון פורד ובן קינגסלי הותיקים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י