הרשמה

מנכ"ל EA לשעבר לא מאמין במשחקים ב-60$

האם לתעשיית ה-AAA יש מה ללמוד משוק המובייל?

מנכ"ל Electronic Arts לשעבר, ג'ון ריסיטיו (John Riccitiello), מרגיש ששיטת התמחור של משחקי PC וקונסולות צריכה להיות מגוונת יותר כמו בפלטפורמת משחקי המובייל, ולא פשוט לדרוש 60$ למשחק חדש – מה שבעצם פוגע בקבוצה שלמה של אנשים.

ריסיטיו, שנאם ב-Gaming Insiders Summit, דיבר על הפרשי המחירים בין הפלטפורמות. "שום משחק לקונסולה לא הותקן מספר פעמים כמו Clash of Clans. הוא אמר: "Puzzle & Dragons הותקן משמעותית יותר מכל משחק קונסולה בהיסטוריה. לקרוץ לקהל רחב יותר בעזרת טווח מחירים משתנה, יכול מאוד לקדם את התעשייה."

הוא טוען בנוסף שתעשיית המשחקים עדיין לא מבינה את את הדרך שלה לתת שירות: "יותר מכל דבר אחר, מה שתעשיית המשחקים המסורתית צריכה ללמוד מתעשיית המובייל, וכבר היינו מצפים שהיא כבר תלמד עד עכשיו, זה לתת שירות, אבל אני מוצא את זה מוזר שמשחקים כמו WoW, SimCity, GTA ו-Starcraft והמון משחקים אחרים פשוט קורסים ביום ההשקה שלהם ולא מצליחים לתת מענה... חלק מהכותרים הגדולים ביותר, אני אפילו אומר שכמעט כל הכותרים הגדולים, פשוט לא משקיעים מספיק זמן בבדיקות ומחקר מאשר האנשים בתעשיית המובייל ביום נתון".

במהלך השיחה הוא אף הוסיף שתעשיית המשחקים חייבת להיות עקבית אך גם לשמור על רמה של ריענון לאורך שנים רבות, ובחר לתת את Call Of Duty, GTA ו-Fifa בתור דוגמאות למותגי משחקים ששרדו המון זמן. השאלה היא – האם המותגים האלה באמת עשו מאמץ כדי להשתנות ולהישאר רעננים, או שאולי בלי לשים לב הגענו למצב בו אנחנו מקבלים את אותו משחק בכל שנה עם כמה שינויים מינוריים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:47 23.10.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    שישב בשקט עם הכסף שלו

  2. 2

    18:30 23.10.2013 | adartzt12 adartzt12

    מעלה טיעונים טובים.

  3. 3

    19:11 23.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    " האם המותגים האלה באמת עשו מאמץ כדי להשתנות ולהישאר רעננים, או שאולי בלי לשים לב הגענו למצב בו אנחנו מקבלים את אותו משחק בכל שנה עם כמה שינויים מינוריים?"

    שמדובר במשחקים כמו COD או פיפא - זה בדיוק מה שקורה.
    אנחנו מקבלים את אותו משחק בכל שנה עם כמה שינויים מינוריים שבטח לא מצדיקים 60$.

  4. 4

    13:01 26.10.2013 | bolter21 bolter21

    ל3.

    זה למה אני מוריד פיפא
    וזה למה שברתי את הדיסק של MW3 ועוד הגעתי לRAGE עד ששמתי צ'יטים כמו חצי מהקהילה שם.

  5. 5

       | פורסם ע"י