הרשמה

דיווח: Capcom עובדת על משחק מכות חדש

הגיע הזמן שמשחקי המכות יעברו לדור הבא

חדשות טובות לאוהבי משחקי המכות באשר הם – Capcom התחילה בפיתוח מסתורי של משחק מכות חדש. ברגע זה עדיין לא ידוע אם מדובר במשחק עבור קונסולות הדור הבא אבל אם אתם שואלים אותנו – זה די סביר.

המפיק הבכיר של סדרת Street Fighter, יושינורי אונו (Yoshinori Ono), פרסם הבוקר ציוץ שאומר: "אני רוצה... לא, Capcom רוצה מעצב משחקים ומתכנת למשחק מכות חדש. העבודה תהיה באולפנים בטוקיו או באוסקה". אונו חשף גם כי האולפן שלו "עושה הכנות לפיתוח ממש עכשיו".

אז על מה מדובר? עם Capcom זה יכול להיות כל דבר: זכיון חדש לגמרי עם דמויות חדשות או אולי כותר חדש לאחד הזכיונות הקיימים כמו Street Fighter, DarkStalkers, Power Stone, משחקי Marvel ו-Xmen ועוד. המשחק המוצלח והמרכזי ביותר של Capcom כיום הוא Street Fighter IV, שקיבל עד כה מגוון הרחבות עם דמויות ושינויים למערכת הקרב. בקרוב צפויה לצאת הגרסה הבאה שלו עם 5 דמויות חדשות - Ultra Street Fighter IV. האם יתכן שהצוות של אונו כבר מתחיל לעבוד על ה-Street Fighter הבא?

יהיה המשחק אשר יהיה, מה שבטוח זה שהוא יביא קצת גיוון מבורך לליין-אפ העצוב של משחקי המכות המתוכננים לדור הבא. כרגע אנו יודעים רק על Killer Instinct הבלעדי ל-Xbox One, ועל Injustice Ultimate Edition שיקבל המרה לדור הבא עבור ה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י