הרשמה

PS4 – חדשות רעות בדרך?

הברנז'ה העיתונאית מתלהמת אבל עדיין לא ברור למה

עם הדור הבא שעומד להגיע כל רגע, היינו יכולים לחשוב שמדובר שתקופה נהדרת לתעשיית הגיימינג – ועם זאת, עיתונאים רבים מביעים לאחרונה כעס ואכזבה על התנהלות התעשיה. לפי ציוצים רבים שעלו במהלך היומיים האחרונים, יש "חדשות רעות" שאנחנו עדיין לא יודעים עקב אמברגו (איסור פרסום). לפי הציוצים, החדשות הן כנראה לא על ה-Xbox One אלא על ה-PS4, ועשויות אפילו לרמוז על בעיות צפויות בהשקה. כך או כך, עצם העובדה שאנחנו עדיין לא יודעים על מה מדובר מצביעה על כך שמדובר במידע רגיש ובעייתי.

הסיפור התחיל עם שני ציוצים של דמויות מובילות בתעשיה העיתונאית – ארתור גייס (Arthur Geis), מקים אתר Polygon, ואדם ססלר (Adam Sessler), הידוע בעיקר בתפקידו כמנחה בתכנית הגיימינג X-Play. גייס כתב: "לפעמים זה טוב לקבל אישור סופי לגמרי אחרי שבועות של שמועות רעות". ססלר כתב: "ממש ציפיתי לסוף השבוע הזה... ואז היום קרה. אני רוצה להיות בנקאי שוב. אפילו הכלכלה יותר יציבה." לאחר מכן, מרקוס ביר (Marcus Beer), הידוע בתור "Annoyed Gamer" וכדמות מיודעת על ענייניה הפנימיים של ה-Xbox One, אמר שהחדשות הרעות שמסתובבות הן "לא על ה-Xbox." היום, אשתו של ססלר פרסמה ציוץ נוסף: "תודה לך, תאגיד גיימינג גדול. על זה שהרסת עוד יום שבת במשפחת ססלר. אני לא מבינה אותך."

אז מה יכול להיות כל כך גרוע שדמויות מפתח בסיקור התעשיה ראו צורך להביע את תסכולם למרות האמברגו והמסרים המעורפלים? מרקוס ביר שפך טיפה אור על הסיפור בפוסט באתר NeoGAF: "זה לא רק על המשחקים, זה על סיקור הקונסולה יומיים לפני ההשקה של הדבר הארור. משהו בזה מרגיש לא בסדר ולמען האמת – הרבה אנשים מעוצבנים על זה. [סוני] מתנהגים בצורה ממש פאקינג חמקנית בקשר למתן גישה רצינית לקונסולה לפני ההשקה. לי יש את שתי המערכות מוזמנות מראש ואם זאת הדרך היחידה שלי להשיג גישה ל-PS4 אז שיהיה. כשאנשים משהים גישה למשחקים או חומרה, זה אף פעם לא מתוך סיבה טובה."

האם יש סיבה לדאגה בקשר להשקת ה-PS4? אנחנו מאוד מקווים שלא. הקונסולה של סוני מתוכננת כרגע לצאת ב-15 בנובמבר בארה"ב וב-29 בנובמבר באירופה ובמדינות נבחרות כולל ישראל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י