הרשמה

השחקן אלק בולדווין דחה הצעת השתתפות ב-GTA

כל זה למרות שהוצע לו "סכום מטורף של כסף"

המשחק GTA V כולל קאסט רחב של מדובבים מוכשרים ודמויות מצוינות, אבל מי ששיחק במשחקי GTA  עוד מימי "מבט הציפור" של שני המשחקים הראשונים, יודע שמאז ומתמיד היתה חשיבות לדיבוב המשחק – גם אם מדובר בקטעי שמע קצרים שחשיבותם למשחק היא מזערית. לכן זה הגיוני ש-Rockstar הגיעה לשחקן המפורסם אלק בולדווין (Alec Baldwin) עוד באלף הקודם והציעה לו להשתתף בפיתוח החדש והמסעיר שלה – Grand Theft Auto 2.

בראיון לאתר IndieWire, בולדווין חשף כי הוא אכן קיבל הצעה מ-Rockstar עבור "סכום מגוחך של כסף" אך דחה אותה מפני שהדמות היתה מאפיונר ורוצח-שוטרים (שני מאפיינים שקיימים אצל כמעט כל הדמויות ב-GTA מאז ומעולם). "היוצרים של GTA באו אלי עם הצעה לעשות את הקול של מאפיונר, לפני הרבה שנים, עבור GTA 2. הם הציעו לי סכום בלתי-נתפס של כסף בשביל יום עבודה אחד. הם הציעו לי ערימה של כסף, כמות מגוכחת של כסף רק בשביל לבוא ולהקליט במשך יום-יומיים. ואז דחיתי את ההצעה מפני שהדמות היתה רוצח-שוטרים, ולא רציתי להיכנס לזה בגלל המוניטין שלי. כבר היו לי מספיק בעיות עם העיתונות גם ככה, אז אמרתי לא."

הדמות שבולדווין היה אמור לשחק כנראה היתה Trey Welsh, מנהיג ארגון הפשע המרכזי במשחק ואחת הדמויות הכי נתעבות שהופיעו אי פעם במשחק GTA. ובהזדמנות זו, ראוי להגיד ש-GTA 2 נחשב לאחד המשחקים המוצלחים ביותר בסדרה (כנראה מקום שני אחרי GTA V אבל תלוי את מי שואלים), ואם בא לכם לחוות אותו שוב או בפעם הראשונה, אתם מוזמנים להוריד אותו בחינם מהאתר של Rockstar.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י